אחרי 10 שנים: אילן טוביהו, המשנה למנכ"ל רשת, פורש

טוביהו: "אמשיך לשמש כיועץ חיצוני של החברה עם המון גאווה, אהבה וחברות"

אילן טוביהו / צילום: דני כהן
אילן טוביהו / צילום: דני כהן

אילן טוביהו, המשנה למנכ"ל זכיינית ערוץ 2 רשת לענייני שיווק, דיגיטל וסחר, פורש מתפקידו אחרי 10 שנים. מרשת נמסר כי טוביהו ימשיך לשמש כיועץ חיצוני לה.

טוביהו הצטרף לזכיינית ערוץ 2 לפני כעשור, לאחר שהחל את דרכו בטלוויזיה המסחרית כחלק מצוות ההקמה של ערוץ 2 בכלל ושל הזכיינית טלעד בפרט, אותה ניהל בסוף ימיה. כמו כן שימש בעבר כמנכ"ל ערוץ 9 דובר הרוסית.

אבי צבי, מנכ"ל רשת, מסר היום (ב') כי "אחרי 10 שנים, עם תרומה ענקית לתעשיית הטלוויזיה בכלל ולרשת בפרט, אילן עוזב את תפקידו הנוכחי. אני שמח שאילן נעתר לבקשתי להישאר יועץ חיצוני ולהמשיך להוות חלק מהצוות גם בעתיד.

"במהלך השנים הצעיד אילן יחד עם ההנהלה והעובדים את החברה קדימה, למקום שהיא נמצאת בה היום. אני רוצה לאחל לאילן - חלק נכבד ומשמעותי ממשפחת רשת - הצלחה בהמשך דרכו, הן מחוץ לרשת וכמובן בתוך רשת".

טוביהו מסר בתגובה: "אני עוזב את תפקידי הנוכחי ברשת, אולם לא את רשת. נעניתי לבקשה ואמשיך לשמש כיועץ חיצוני של החברה עם המון גאווה, אהבה וחברות".

טוביהו הודה לחברו אבי צבי ואמר כי "דווקא בנקודת זמן הזו אני קורא לממשלה ולגופי הרגולציה לעשות בחינה מחודשת של שוק הטלוויזיה, שמצטיין תוכנית אך כושל כלכלית, ופעם אחת לעשות בדיקה מעמיקה ולקחת החלטות כיצד לעזור לגופי הטלוויזיה להתקיים כלכלית ולהמשיך לשדר טלוויזיה מעולה".