ממשיכה הנטישה ברדיו קול ברמה: השדר הבכיר מוטי לביא עוזב

לביא הגיש את תוכנית הבוקר המרכזית של תחנת הרדיו האזורית החרדית ■ לביא עובר לשדר ברדיו קול חי ויגיש שם את תוכנית הבוקר

מוטי לביא / צילום: איל יצהר
מוטי לביא / צילום: איל יצהר

השדר הבכיר מוטי לביא הודיע על עזיבתו את תחנת הרדיו האזורית החרדית "קול ברמה". לביא הגיש את תוכנית הבוקר המרכזית של התחנה. לביא עובר לשדר ברדיו "קול חי" ויגיש שם את תוכנית הבוקר המרכזית.

לפני כשנה עזב גם אבי מימרן, שדר מרכזי אחר, את "קול ברמה" ועבר לשדר בתחנה המתחרה "קול חי", ובהמשך גם משרד יחסי הציבור של דני לוי עבר לדברר את "קול חי" במקום רדיו "קול ברמה". בתקופה זו עברה "קול חי" את "קול ברמה" בסקרי ה-TGI.

כפי שפורסם אתמול (ד') לראשונה ב"גלובס", מבקר המדינה יוסף שפירא בודק את הפיקוח של הרשות השנייה על ההתנהלות בתחנות הרדיו הדתיות האזוריות.

באחרונה החל תהליך הפרה של הרשות השנייה נגד "קול ברמה" בעקבות דברים גזעניים שהשמיע לביא בשידור כלפי מוסלמים.

מרדיו "קול ברמה" נמסר "אנחנו אוהבים ומעריכים את מוטי לביא ומאחלים לו הצלחה בכל אשר יפנה".

אבי רוזן, מנכ"ל "קול חי", מסר: "אנו שמחים מאד על חזרתו של ידידנו מוטי לביא למקומו הטבעי. אני מודה ל'משמר היוצא', בצלאל קאהן ודוד חכם, שעיצבו מחדש את רצועת הבוקר של 'קול חי' וקבעו מדי בוקר סדר יום תקשורתי, פוליטי וציבורי, יחד עם צוות האקטואליה המנצח של 'קול חי'".

בצלאל קאהן, מנהל התוכניות והחדשות של "קול חי", מסר: "כמי שהוביל את המהלך להצטרפותו ל'קול חי', אני רק יכול לברך על המוגמר ולהביע את שמחתי על הצטרפותו של ידידי ועמיתי מוטי לביא, איש רדיו בכל ישותו. הצטרפותו לצוות מגישי האקטואליה הבכירים של התחנה היא בשורה טובה למאזיני 'קול חי'. אני בטוח שמוטי ימשיך להוביל את רצועת הבוקר של 'קול חי' כפי שהיה עד כה".

לביא עצמו ציין כי "אני נרגש לחזור לביתי הטבעי, 'קול חי'. אני מבקש להודות למנכ"ל התחנה, אבי רוזן, ולמנהל התוכניות והחדשות, בצלאל קאהן, על היוזמה. ב'קול חי' נעשית עבודה מדהימה לתועלת המאזינים, ואני שמח ונרגש להימנות עם צוות המגישים של התחנה המובילה".