אדלר-חומסקי זכה בתקציב פרויקט דיגיטל אסטרטגי בשטראוס

במכרז דיגיטל אחר זכה משרד הפרסום מקאן, שיטפל בתקציב ברגר קינג

מילקי / צילום: מתוך אתר חברת שטראוס
מילקי / צילום: מתוך אתר חברת שטראוס

הישג למשרד הפרסום אדלר-חומסקי בתחום הדיגיטל: ל"גלובס" נודע כי המשרד זכה באחרונה במכרז שערכה קבוצת שטראוס על תקציב פרויקט דיגיטל אסטרטגי של המחלבות. את המכרז הובילו אורי עיני, מנכ"ל משותף באדלר-חומסקי, ודוד סלמן, מנכ"ל מדיה קום אינטראקשן - החברה-הבת של אדלר-חומסקי בתחום הדיגיטל.

שטראוס היא המפרסמת הגדולה ביותר בישראל, וגם מבחינת ההשקעות שלה בדיגיטל היא נחשבת לחברה עם חזון ויכולות לא מבוטלות. מערך הפרסום של שטראוס מורכב ממשרדי הפרסום אדלר-חומסקי ובאומן-בר-ריבנאי.

בתחום הדיגיטל המצב מסובך יותר: את הדיגיטל של תקציבי הקריאייטיב המנוהלים בבאומן (קפה, סלטים וכדומה) עושה משרד הפרסום עצמו, למעט פרויקטים ייעודיים לצעירים, שמבצעת סוכנות teenk, המתמחה בפרסום לצעירים; אדלר-חומסקי מטפל בתקציב המחלבות, אך עד עתה הוא לא ניהל כמעט בכלל את פרסום המותגים בדיגיטל. בשנים האחרונות עשו זאת בעיקר סוכנות הדיגיטל טוויסטד ו-teenk.

עד לפני מספר חודשים תחום הדיגיטל היה רחוק מאוד מלהיחשב חוד חנית במשרד הפרסום אדלר-חומסקי. לאורך השנים נוהל התחום בקבוצה על-ידי דמויות מוכרות מהענף, אך באדלר חומסקי הבינו כי דרוש שינוי נוסף משמעותי יותר. כפועל יוצא מכך הוקמה מדיה קום אינטראקשן, חברה-בת בתחומי הדיגיטל השונים.

עתה יכולה הקבוצה לרשום על שמה הישג משמעותי ראשון, כשהיא מכניסה לתוך המשרד את תקציב הדיגיטל של המחלבות. לעת עתה ימשיך teenk לטפל בפרויקטים לצעירים.

משטראוס נמסר: "שטראוס מחלבות עובדים בדיגיטל עם מגוון ספקים בהתאם לפרויקטים השונים. אדלר-חומסקי הוא אחד הספקים".

מסר בינלאומי חדש לברגר קינג

גם משרד הפרסום מקאן תל-אביב יכול לרשום לעצמו הישג בתחום תקציבי הדיגיטל: ל"גלובס" נודע כי המשרד יטפל בתקציב הדיגיטל של רשת מסעדות ברגר קינג. בתקציב הפרסום והמדיה של הרשת מטפל משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ, הפועל היום כיחידה נפרדת במשרד דרורי-ארועטי-ברמן.

כפי שנחשף ב"גלובס", את הזיכיון להפעלת המותג בישראל קיבלה קבוצת משקיעים, שהמרכזי בהם הוא איש העסקים הצרפתי פייר בסנינו, המחזיק מספר עסקי נדל"ן ותקשורת ושותף בין היתר ביקבי כרמל ובחברת ההסעדה שפע.

הפעילות החדשה של ברגר קינג בישראל תיבנה מחדש מאפס, לאחר שברשת הבינלאומית העדיפו שהמשקיע שיגיע לא יעשה שימוש ביסודות שנשארו מתקופת הזיכיון הקודמת. השקת סניפים ראשונים צפויה בתקופה הקרובה.

בשלב הראשון ייעשה גם בארץ השימוש בקמפיין הבינלאומי, המלווה את אסטרטגיית המותג החדשה של הרשת - "Be Your Way" (מחליף את המיתוג המפורסם שלה בן 40 השנה - "Have It Your Way"). המסר החדש נבנה על בסיס התובנה שלא משנה מי הם האנשים - ביכולתם להזמין במסעדות ברגר קינג.