סמארטפון V10 של LG בישראל ב-22 בנובמבר; כמה יעלה?

הפאבלט החדש של LG עמיד לנפילות וכולל שני מסכים ■ ה-V10 מגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציית 2K, כאשר המסך המשני (2.1 אינץ') ממוקם מעליו

חברת LG תשיק ב-22 בנובמבר את פאבלט הדגל שלה V10 בישראל. המחיר יעמוד על 3,400 שקל לגרסה הכוללת זיכרון בנפח 32 ג'יגה ו-3,700 שקל לגרסת ה-64 ג'יגה. המכשיר יושק אצל כל חברות הסלולר הגדולות בישראל וגם בחנויות הסלולר.

בנוסף, LG בשיתוף היבואן הרשמי רונלייט, יערכו מבצע ביום ההשקה, בו יספקו במתנה כרטיס זיכרון בנפח עצום של 200 ג'יגה. המבצע יערך לשעתיים בלבד (בין שש לשמונה בערב) ובנקודות מכירה שונות, אשר יפורסמו בהמשך. ערכת המכשיר תכלול בחלק מנקודות המכירה סוללה נוספת ומטען יעודי בשבילה. בנקודות אחרות ובינהן סניפי אורנג' ימכרו את גרסת ה-64 ג'יגה במחירו של ה-32 ג'יגה.

הסמארטפון V10 מגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציית 2K, כאשר המסך המשני (2.1 אינץ') ממוקם מעליו. המסך הזה עובד באופן קבוע, גם שהמסך הראשי כבוי, מבלי לפגוע בזמן הסוללה. הצג המשני מציג מידע על מזג האוויר, שעה, תאריך, זמן סוללה כאשר המסך הראשי כבוי. בזמן שהצג הראשי פועל, הוא משמש להפעלת אפליקציות או להצגת הודעות, מבלי להפריע לאפליקציות אחרות הפועלות באותו זמן.

 


צילום סלפי וגרופי

LG שילבה בחלק הקדמי של הפאבלט שתי מצלמות עם חיישני 5 מגה פיקסל, באמצעותן ניתן לצלם תמונה קבוצתית בזווית רחבה של 120 מעלות ולא 80 מעלות. ב-LG מספרים שלצורך הצילום עם הזווית הרחבה, הם משתמשים באלגוריתם חכם בתוכנה, המשלב את התמונות משתי העדשות ובכך פותרים את המשתמשים בשימוש במוט סלפי. מצלמה הסטילס הראשית מגיעה עם חיישן 16 מגה פיקסל.

ב-G4 הציגו ב-LG את מצב הצילום הידני עבור צילום תמונות סטילס. ב-V10 החברה מציגה מצב צילום ידני לווידיאו. ניתן לקבוע ב-V10 את מהירות התריס, איזון לבן, קצב הפריימים, ISO והמיקוד תוך כדי הצילום.

ה-V10 מגיע עם מעבד 6 ליבות מסוג סנפגרגון 808 של קוואלקום עם 4 ג'יגה זיכרון עבודה ו-32 או 64 ג'יגה זיכרון אחסון. כהרגלה, LG מציעה אפשרות להרחיב את זיכרון המכשיר באמצעות כרטיס (עד לנפח 2 טרה). גם את הסוללה ניתן להסיר בקלות (3000 מיליאמפר/שעה). הפאבלט כולל טכנולוגיית טעינה מהירה מבית קוואלקום - Quick Charge 2.0 המאפשרת טעינה של 50% מהסוללה בתוך 40 דקות. ל-V10 יש גם מנגנון טביעת אצבע. דבר שהיה חסר ב-G4.

מסגרת מתכת

ה-V10 עשוי מסגרת מתכת המספק לו עמידות. גב המכשיר עשוי חומר רך. ב-LG מספרים שהחומר ממנו הוא עשוי משמש מכשירים בניתוחים רפואיים ובשעוני יוקרה והוא יקר פי שתיים מאלומיניום. הפינות של הפאבלט הנחשבות לרגישות ביותר לנפילות קיבלו מיגון כפול. כמו כן, יש לו זכוכית חזקה. בסופו של דבר, ה-V10 אמור להיות מוגן מפני נפילות אקראיות.