קולפלנט גייסה 2.2 מיליון דולר ממשקיעים מוסדיים זרים

בנוסף לגיוס המיידי, למשקיעים ניתנה אופציה להשקעה נוספת של עד מיליון דולר עד סוף פברואר 2016

יחיאל טל  / צילום: איל יצהר
יחיאל טל / צילום: איל יצהר

חברת הביומד קולפלנט , המפתחת מוצרים רפואיים על בסיס קולגן אנושי, גייסה 2.2 מיליון דולר ממשקיעים זרים, ובנוסף לגיוס המיידי ניתנה למשקיעים אופציה להשקעה נוספת של עד מיליון דולר עד סוף פברואר 2016.

"הצלחת הגיוס הינה בשל העניין שמגלים משקיעים זרים בפוטנציאל העסקי של קולפלנט", מסר יחיאל טל, מנכ"ל קולפלנט. "בחודשים האחרונים דיווחנו על תוצאות קליניות טובות בשניים ממוצרי החברה, ובמקביל להיערכותנו לקבלת אישורי CE אנו פועלים ליצירת תשתית לתחילת מכירות באירופה. בנוסף, אנו מקדמים שיתופי פעולה עם שחקנים מובילים בתעשייה להאצת החדירה של מוצרינו לשווקים בחו"ל, לרבות אירופה וארה"ב".

קולפלנט תקצה לשני המשקיעים הזרים כ-15.5 מיליון מניות (כ-5.5% מהון המניות של החברה) תמורת 2.2 מ' ד', לפי מחיר של 55 אגורות למניה. בנוסף הם יקבלו 7.7 מיליון אופציות להמרה למניות במחיר של 80 אגורות למניה למשך 3 שנים. 

כאמור, המשקיעים יוכלו להשקיע עוד מיליון דולר עד סוף פברואר 2016 בתמורת למניות במחיר שיהיה הגבוה מבין האפשרויות הבאות: ממוצע 5 ימי המסחר שקדמו להודעתם כי החליטו לבצע השקעה נוספת כאמור או מחיר המניה בהשקעה הראשונית (קרי 55 אגורות).