צפו: אאודי חושפת 2 דגמי פרימיום חדשים וסופר יוקרתיים

חדש על הכביש: 2 הרכבים החדשים של אאודי שמעוררים ענין רב בעולם ■ וגם: מרצדס מחממת את גזרת מכוניות הביצועים עם דגם חדש ומפלצתי, וגם בוולבו מרחיבים את היצע הדגמים ■ צפו בוידאו

יצרנית המכוניות הגרמנית אאודי השקיעה רבות בדגמי RS 6 סטיישן ו-RS 7 ספורטבק. מפרט הנתונים של המכוניות גורם לחובבי הרכב בכל העולם להזיל ריר ולדמיין כיצד הביצועים של השתיים נראים בפועל.

אז לשם סיפוק היצר, אאודי שחררה את סרטון הוידאו הזה ובו נראות שתי המכוניות כשהן מציגות קמצוץ מהיכולות שלהן. זה המקום לציין כי לשתי המכוניות מנוע בנפח 4 ליטר בתצורת V8 בהספק מטורף של 605 כוחות סוס במטרה להוות תחרות חזקה לדגמים מקבילים של מרצדס וב.מ.וו ועל פי הביצועים והנתונים נראה כי אאודי אכן זורקת קלפים חזקים למערכה, והן אף תגענה לתערוכת המכוניות בלוס אנג'לס לגרות את היצר של הקהל האמריקאי.

מעבר למנוע המפלצתי המכוניות כוללות תיבת הילוכים סופר משוכללת בת 8 מהירויות, מתלי אוויר מתכווננים וחישוקי 21 אינץ מטורפים וכל זאת כסטנדרט. שתי המכוניות מאיצות מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות ומגיעות למהירות מירבית של 305 קמ"ש. מחירו של דגם הסטיישן בגרמניה יעמוד על 117 אלך אירו ואילו בעבור דגם הספורטבק תיפרדו מ-121 אלף אירו, אבל עם חיוך.