השעון החכם של סמסונג יושק בישראל ב-15 בדצמבר

מחירו של ה-Gear S2 יעמוד על 1,660 שקל לגרסת הספורט ו-1,800 שקל לגרסת הקלאסיק

התחרות בשוק השעונים החכמים בישראל מתחממת מעט - ב-15 בדצמבר תשיק סמסונג את השעון שלה Gear S2. מחירו יעמוד על 1,660 שקל לגרסת הספורט ו-1,800 שקל לגרסת הקלאסיק. לקוחות שירשמו למכירה המוקדמת, יקבלו הנחה של 200 שקל. עבור ההרשמה המוקדמת הלקוח ישלם 300 שקל והיא תתבצע דרך חנויות ואתר האינטרנט של חברת סאני. עלות ההרשמה המוקדמת תרד מעלות העסקה.

ה-Gear S2 מגיע בעיצוב הכולל מסך עגול, בהתאם לטרנד של רוב השעונים החכמים מבוססי אנדרואיד אשר יצאו לשוק בחודשים האחרונים. דגם ה-Gear S הקודם הגיע בעיצוב מלבני. מערכת ההפעלה של השעון היא טייזן מבית סמסונג.

ה-Gear S2 מגיע בגרסה בשם קלאסיק. דגם זה מעוצב בגימור שחור אלגנטי עם רצועה תואמת מעור אמיתי. שני השעונים מגיעים בעובי של 11.4 מ"מ, מסך בגודל 1.2 אינץ' בטכנולוגיית SuperAMOLED ברזולוציה של 360 על 360 פיקסלים.

המעבד הוא כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה הרץ', זיכרון העבודה של חצי ג'יגה ונפח אחסון פנימי של 4 ג'יגה. השעון עמיד לרטיבות ואבק והוא גם כולל טכנולוגיות תקשורת מסוג: WiFi, בלוטות' 4.1 וגם NFC. הסוללה בקיבולת 250 מיליאמפר/שעה, הסוללה מחזיקה כיום וחצי של עבודה. דגם ה-S2 ספורט שוקל 47 גרם בעוד שדגם הקלאסיק שוקל קצת פחות - 42 גרם.

השעון כולל יומן פעילות עם תצוגת 24 שעות, אפשרות לצפות בהתקדמות הפעילות הגופנית במשך היום ולזהות דפוסים בהצצה חטופה, במטרה להתקדם ליעד הכושר אשר הוגדר. בנוסף, יישלחו למשתמש התראות, על מנת להגביר את המוטיבציה ולהישאר על מסלול היעדים.

טכנולוגית ה-NFC המשולבת בשעון, מאפשרת למשתמשים לבצע תשלומים ללא צורך בארנק, באמצעות שירות סמסונג Pay, אשר זמין בארה"ב.

התחרות מתחממת

תחום השעונים החכמים בישראל עדיין לא התפתח יותר מדי. חברת וואווי הייתה הראשונה להשיק שעון בארץ בהשקה רשמית גדולה (קמפיין בכיכובו של הזמר מוקי). השעון של החברה - Watch הושק בארץ בחודש נובמבר ומאז נמכרו כמה אלפי יחידות שלו. המחיר עומד על 1,800 שקל. חברת LG מוכרת בישראל כבר תקופה ארוכה את השעון שלה Urban Wear ב-1,900 שקל. אולם המכירות של החברה התבצעו בהשקה שקטה ומתחת לראדר.

חברת אפל עדיין לא השיקה את השעון שלה בישראל באופן רשמי. ישראליים רבים כבר קנו את האפל Watch דרך יבוא מקביל או ביבוא עצמאי. השעון של אפל צפוי להגיע לישראל ביבוא רשמי בחודשים הקרובים.