מפחיד: חולדה תקפה תינוק בן 5 חודשים בראשון-לציון

החולדה נכנסה למיטתו של התינוק בשעה שישן, נשכה ושרטה ■ אביו ואמו שמעו את הצרחות והזעיקו אמבולנס שפינה אותו לטיפול רפואי ■ האב הצליח להרוג את החולדה: "חולם על זה בלילה"

חולדה נשכה תינוק / מתוך פייסבוק
חולדה נשכה תינוק / מתוך פייסבוק

תינוק בן חמישה חודשים נזקק לטיפול רפואי לאחר שהותקף ביום חמישי האחרון על ידי חולדה, בשעה שישן במיטתו בביתו בראשון-לציון. בשיחה עם חדשות 2 Online סיפר אביו: "אני חולם על זה בלילה".

תקיפת החולדה נחשפה בפוסט שפרסמה אמו של התינוק בפייסבוק. "בני בן ה-5 חודשים הלך לישון בסביבות השעה 20:00 ואני נרדמתי בסביבות 22:00", סיפרה האם. בשעה 23:00 בעלי צורח בבהלה, אני קופצת מהמיטה מוצאת אותו עומד בסלון עם ילדנו הפעוט כול פניו מכוסות בדם, דם אדום טרי".

חולדה נשכה תינוק / מתוך הפייסבוק
 חולדה נשכה תינוק / מתוך הפייסבוק

ההורים הזעיקו מיד אמבולנס, מבלי לדעת מה עומד מאחורי הפצעים המדממים. "אני עומדת המומה ומנסה להבין מה קרה, אני רצה לחדרו של הילד ומוצאת חולדה בלול התינוק, חולדה ענקית. היא התנפלה על בני ונשכה את כל פניו, אוזניו וכפות ידיו", ציינה אמו של התינוק.

התינוק פונה לבית החולים ומצבו טוב. הוא מקבל אנטיביוטיקה, אך סובל מפצעים. אביו סיפר לחדשות 2 Online על רגעי האימה בחדר "החולדה הייתה בתוך הלול עם התינוק", שיחזר. "דבר ראשון הוצאתי את הילד, שפונה על ידי האמבולנס. אני נשארתי עם החולדה והרגתי אותו".

ההורים טוענים כי פנו מיד לאחר המקרה למוקד העירייה, שם הגיבו במהירות ושלחו פקחים ומדבירים. על אף התגובה המיידית מצד העירייה, ההורים מפנים ביקורת לרשות המקומית: "בצפון תל-אביב זה לא היה קורה. אנחנו העירייה שנייה בארץ מבחינת התקציב. היו התרעות על חולדות באזור".

למרבה המזל, גופת החולדה התוקפת הועברה לבדיקה, שם נמצא כי לא הייתה נגועה במחלות. לדברי אביו של התינוק, המשפחה נותרה בטראומה: "אני פוחד מזה, אני חולם על זה בלילה. כל תנועה שאני קולט בקצה של העין אפילו נייר שזז אני קופץ ישר לראות מה זה. זה על הקצה של ההיסטריה".