נייס רוכשת את חברת Nexidia תמורת כ-135 מיליון דולר

חברת Nexidia מספקת פתרונות לניתוח אינטראקציות עם לקוחות המבוססים על כלים אנליטיים ■  להערכת נייס, סל הפתרונות המשותף עשוי ליצור יתרון יחסי באמצעות יכולות אנליטיות בעלות דיוק, היקף וביצועים גבוהים

ברק עילם, מנכ"ל נייס/ צילום: CRC Media
ברק עילם, מנכ"ל נייס/ צילום: CRC Media

חברת נייס   הודיעה היום (ב') על הסכם לרכישת חברת Nexidia, ספקית לניתוח מתקדם של אינטראקציית לקוחות, תמורת סכום כולל של כ-135 מיליון דולר במזומן. העסקה צפויה להיסגר במהלך הרבעון הראשון של 2016. מניית החברה עולה בכ-1% במסחר המוקדם בוול סטריט.

להערכת החברה, סל הפתרונות המשותף עשוי ליצור יתרון יחסי באמצעות יכולות אנליטיות בעלות דיוק, היקף וביצועים גבוהים, המאפשרות לארגונים להרחיב באופן ניכר את השימוש במוצרים מבוססי כלים אנליטיים בתרחישים עסקיים משמעותיים.

חברת Nexidia מספקת פתרונות לניתוח אינטראקציות עם לקוחות המבוססים על כלים אנליטיים, בעלי טכנולוגיה מוגנת פטנט ויישומים שמאפשרים לחברות להניע שינוי עסקי באמצעות הקלטה, ניתוח ושימוש במגוון הרחב של ערוצי התקשורת הקיימים בין חברות ולקוחותיהם.

נייס עוסקת במתן פתרונות תוכנה לארגונים. החברה נסחרת בבורסה בת"א ובנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-3.3 מיליארד דולר. ברבעון השלישי של 2015 נייס דיווחה על גידול של 7% בהכנסות -27% ברווח הנקי. לגבי הרבעון הרביעי החברה צופה הכנסות בטווח של כ-262-278 מיליון דולר. תחזית הרווח למניה (non-GAAP) עומדת בטווח של 97 סנט עד 1.08 דולרים ברבעון הרביעי.

ברק עילם, מנכ"ל נייס, אמר: "הרכישה של Nexidia היא חלק מהאסטרטגיה שלנו לשפר ולהגדיל את היצע הפתרונות המבוססים כלים אנליטיים. זהו צעד חשוב במשימתנו לרתום את הכוח הטמון בנתוני הלקוחות להפקת תובנות מעבר למוקד השירות. Nexidia נהנית ממוניטין מצוין של חברה בעלת עליונות טכנולוגית מובהקת ומומחיות בתחום. התוספת שלהם מחזקת את מעמדה של נייס כמוקד כוח של פתרונות מבוססי כלים אנליטיים. אני מברך את חברי הצוות החדשים על הצטרפותם לנייס".

ג'ון ווילקוטס, מנכ"ל Nexidia , אמר: "אנחנו נרגשים שנפלה בחלקנו ההזדמנות להצטרף לשורות נייס כדי ליצור מוקד כוח לפתרונות מבוססים כלים אנליטיים. השילוב יוצר מצב של win-win עבור הלקוחות שלנו ושתי החברות, שכן אנחנו משלבים ידע, מיומנויות וטכנולוגיות על מנת להביא לשוק את סל הפתרונות הרחב והטוב ביותר".