מודיעין: 1,728 זכאים מתחרים על 31 דירות מוזלות

זאת במסגרת מיזם מחיר למשתכן הישן, בשכונת הציפורים במודיעין-מכבים-רעות

בנייה חדשה / צילום: תמר מצפי
בנייה חדשה / צילום: תמר מצפי

בימים הקרובים עתידה חברת אלמוג כ.ד.א.י להודיע ל-31 זכאי משרד הבינוי והשיכון על זכייתם בהגרלה, שתאפשר להם לרכוש דירה מוזלת במסגרת פרויקט מחיר למשתכן בשכונת הציפורים בעיר מודיעין-מכבים-רעות. לא מדובר בפרויקט מחיר למשתכן במתכונת החדשה, אם כי באחד המכרזים הישנים שפורסמו לפני שנים, כאשר החברה זכתה במכרז האמור כבר בינואר 2013. נדגיש כי מדובר במכרז מחיר למשתכן ישן, שכולל מבנה שונה של מכרז כמו גם קריטריונים ישנים.

במסגרת הפרויקט זכתה החברה במגרש עליו היא יכולה לבנות 123 יחידות דיור, כאשר 31 מתוכן מיועדות לזכאי משרד הבינוי והשיכון. 31 דירות אלו צפויות להיות דירות בנות 3 חדרים בשטח 75 מ"ר, עם מרפסת בשטח 10 מ"ר, במחיר קבוע של 560 אלף שקל כולל מע"מ. את שאר הדירות בפרויקט יכלה החברה לשווק ולמכור בשוק החופשי. נכון להיום נמצא הפרויקט בבנייה.

ההגרלה שקבעה מי מבין זכאי משרד השיכון יוכל לרכוש דירה בפרויקט התקיימה לפני כחודשיים ומספר הנרשמים להגרלה, כלומר מספר הזכאים שהוציאו תעודות זכאות של משרד הבינוי והשיכון מעיד על הביקוש הרב לדירות מוזלות, כמו גם על מה צפוי להיות הביקוש בפרויקטים החדשים שמקדמת כעת המדינה במקומות רבים בארץ. כך, מספר הנרשמים להגרלה האמורה עמד על לא פחות מ-1,728 זכאים, שהתחרו כאמור על 31 דירות.

רז שרייבר, סמנכ"ל שיווק קבוצת אלמוג: "כשנגשנו למכרז במודיעין ראינו לנגד ענינו גם את החשיבות במתן מענה לאותם הזכאים, בעיקר הזוגות הצעירים שידם אינה משגת רכישת דירה".