עוד ריקול באיקאה - הפעם של מנורות תקרה

רשת הרהיטים השבדית קוראת ללקוחותיה שרכשו מנורות תקרה מסדרת HYBY ו-LOCK להחזירן לחנויות ולקבל החזר כספי מלא ■ הסיבה: דיווחים בעולם על מקרים בהם אהיל הזכוכית של מנורת התקרה נפל

רשת איקאה מבקשת מלקוחות שרכשו מנורת תקרה מסדרת HYBY ו-LOCK להסיר את המוצר באופן מיידי ולהחזירו לאחת מחנויות הרשת, לקבלת החזר כספי מלא - זאת בשל מספר דיווחים שהתקבלו בעולם על מקרים בהם אהיל הזכוכית של מנורת התקרה נפל.

ברשת מדגישים כי בישראל לא דיווחו הלקוחות על מקרים דומים עד עתה. עם זאת, ליתר ביטחון, החליטה הרשת לאסוף את כל המנורות מאזרחים שקנו אותן ולהעניק להם החזר כספי מלא.

"אנו מתייחסים לבטיחות המוצרים ברצינות רבה", נמסר מהרשת. "בכדי לשמור על בטיחות לקוחותינו ולהימנע ממקרים דומים בעתיד, אנו קוראים ללקוחות להחזיר את המוצרים". בחברה מדגישים כי אין צורך לצרף קבלה מקורית במעמד ההחזרה.

מנורות התקרה HYBY ו-LOCK נמכרו בכל השווקים. מנורת התקרה LOCK נמכרה מאז 2002, ומנורת התקרה HYBY נמכרה מאז 2012. 

נזגיר כי רק בחודש יולי האחרון ביצעה איקאה העולמית ריקול לשידות שקרסו, לאחר שני מקרי מוות של פעוטות בארה"ב. בנוסף, בספטמבר 2014 ביצעה איקאה ריקול לנדנדת ילדים מדגם GUNGGUNG, וזאת מחשש שאביזרי החיבור המצורפים לנדנדה עלולים לגרום לחבלה בעת השימוש.