מני נפתלי: "'האח הגדול' זה שליש ממה שקורה במעון רה"מ"

נפתלי סיפר בראיון לרדיו 103FM גם על ימי המחאה החברתית ב-2011: "היה בלגן בבית ראש הממשלה, נתניהו היה בטוח שהוא הולך לאבד את השלטון. ראש הממשלה פירפר בבית מלחץ, והילדים שלו צעקו על היועצים"

מני נפתלי / צילום: ליאורמ מזרחי
מני נפתלי / צילום: ליאורמ מזרחי

מני נפתלי התייחס הבוקר (ה'), בראיון לחגי גולן ורינה מצליח ברדיו 103FM, להשפעה של תפקוד בית ראש הממשלה על תפקודו של ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אם מתקשרים אליי בשתיים בלילה לגבי חלב, ואם זורקים לי את הפרחים על הרצפה ביום שישי, ואני צריך להרים אותם כמו איזה לא יודע מה אחרי שעבדתי 12-14 שעות רצוף... אז זה פוגע בתפקוד ראש הממשלה. זה בית משוגעים שם, בית 'האח הגדול' זה שליש ממה שקורה שם. ראש הממשלה רמס אותי במו-ידיו".

נפתלי גילה טפח מה שהתרחש בבית ראש הממשלה בימי המחאה החברתית, ב-2011: "היה בלגן בבית ראש הממשלה, נתניהו היה בטוח שהוא הולך לאבד את השלטון. ראש הממשלה פירפר בבית מלחץ, והילדים שלו צעקו על היועצים".

 

שופטת בית הדין האזורי לעבודה בירושלים, דיתה פרוז'ינין, קבעה אתמול (ד') כי נפתלי, לשעבר אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, יקבל מהמעון פיצויים בסך 155 אלף שקל. נפתלי יקבל גם החזר הוצאות משפט בסך 15 אלף שקל, כך שבסך-הכול יקבל 170 אלף שקל.

בכך קיבל בית הדין את תביעתו של נפתלי נגד מעון ראש הממשלה, בקובעו כי אב הבית לשעבר "היה חשוף לתנאי העסקה פוגעניים". נזכיר כי נפתלי טען בתביעתו כי יחסי העבודה בין שרה נתניהו לעובדים המועסקים, במעון והוא בכללם, היו בלתי נסבלים ומשפילים.

כתבות נוספות בנושא:

משפחת נתניהו על פסק הדין: "התמונה רחוקה מהמציאות" 

ניצחון למני נפתלי: יקבל 170 אלף שקל ממעון ראש הממשלה