עשרות לקוחות כבר הזמינו: "משפחתית" חדשה של פרארי

חדש על הכביש: פרארי חושפת דגם חדש לחלוטין המיועד ל-4 נוסעים, אשר צפוי להחליף את דגם ה-FF הפופולרי של מותג היוקרה האיטלקי, ויציע מגוון חידושים

פרארי חשפה השבוע את ה-GTC4 Lusso, המחליפה של הפרארי FF המיועדת לארבעה נוסעים, שתיחשף לקהל בתערוכת ז'נבה הקרובה. מדובר במכונית בעלת הנעה כפולה ובפרארי מציינים את הקשר ההיסטורי שלה עם דגם 330 GT וגם 250 GT ברלינטה האגדיות.

המכונית בעלת העיצוב הספורטיבי מציגה מנוע רב עוצמה בתצורת 12V בנפח 6.3 ליטר בהספק של 690 כוחות סוס ומומנט מדהים של 70 קג"מ שרובו זמין כבר ב-1750 סל"ד. נתונים אלה עולים על נתוני המנוע של ה-FF היוצאת ואם תוסיפו לכך את העובדה שהמכונית החדשה קלה בחמישים ק"ג מהדגם הקודם, תבינו מדוע בפרארי טוענים כי הדגם הזה ישנה את התנהגות הכביש של עולם רכבי הספורט-פנאי בקטגוריית הפרימיום ובמיוחד בזכות אותה מערכת הנעה כפולה בשילוב מערכת סליפסייד חדישה שפותחה בפרארי המאפשרת היגוי גם לגלגלים האחוריים.

בפרארי מציינים גם את מערכת המתלים החכמים ובולמי הזעזועים החדישים שמאפשרים נהיגה חווייתית בדרכים רטובות או מושלגות מבלי שהנהג יצטרך לחשוש יתר על המידה מתנאי הדרך. שלג או לא שלג, המכונית מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 3 שניות וחצי בדרך למהירות מרבית של 335 קמ"ש.

העיצוב החיצוני מציג אלמנטים ספורטיביים יותר מדגם ה-FF וניתן לראות זאת במיוחד בגריל החדש המשלב פתחי אוורור גדולים לרוחבו וגם בחריצי האוורור הגדולים בצידי המכונית. גם בזנב המכונית בוצעו שינויים והבולטים שבהם הם הדיפיוזר החדש בגחון והכנפון האירודינאמי המשולב בחלון האחורי.

בפרארי לא ציינו מה יהיה מחירה של המכונית וגם לא חשפו פרטים טכניים אחרים, אך זה לא מנע מכמה עשרות לקוחות להיכנס ולהזמין כבר את המכונית שתגיע כדגם 2017 ומחירה יהיה הרבה יותר מ-300 אלף אירו.