הפרסומת ל-9 מיליון - שוב הכי אהובה; הוט טריפל - שוב הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: 40.2 מיליון דולר הושקעו בקמפיינים השבוע ■ המלחמה בקטגוריות הגבינות הצהובות מתחממת: הפרסומת של עמק אהובה יותר, נעם זכורה יותר

לא הרבה השתנה מהשבוע שעבר בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות - לא מבחינת הפרסומות המובילות ולא מבחינת הפרסומות המרכיבות את הדירוג.

הפרסומת של 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע. הפרסומת, שבה נראית שני כהן שורפת את הצעת המחיר של המתחרים של שוקה, רושמת שיעורי האהדה הגבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 24.9%.

הפרסומת להוט טריפל, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, היא השבוע הפרסומת הזכורה ביותר וגם הפרסומת המושקעת ביותר. זה השבוע השני שבו הפרסומת, בכיכובם של שחקן הכדורגל רונאלדו ושלישיית מה קשור, מובילה את דירוג הפרסומות הזכורות. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.1%.

קמפיין זה הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד לפי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.8 מיליון דולר - כמעט כפול מהקמפיין שהוביל בפרמטר זה לפני שבוע - הקמפיין של אי די דיזיין, עם סך השקעה של 900 אלף שקל.

המלחמה בקטגוריית הגבינות הצהובות מתחממת ושתי פרסומות נכנסות השבוע למדד: הפרסומת לגבינת עמק של תנובה באמצעות מקאן תל-אביב והפרסומת למותג נעם של טרה באמצעות יהושע TBWA. מבין השתיים הפרסומת של נעם זכורה יותר - אחרי הכול מדובר במותג שמקבל תמיכה באותה שפה פרסומית כבר תקופה ארוכה יחסית, אבל הפרסומת לעמק אהובה יותר. נראה כי השימוש באפקט ה"יש" עשה את שלו.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי גבינת עמק מדורגת גבוה יותר בשיעורי האהדה, וזאת לאחר חודשים שבהם רק גבינת נעם נכנסה למדד.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 559 (לעומת 529 בתקופה הקודמת).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-40.2 מיליון דולר (לעומת כ-29.8 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

פרסומות
 פרסומות