אירופה בחצי מחיר: יעד חדש וזול לחופשה משפחתית

מנוף מרהיב לכל כיוון שתביטו, דרך כפרים ועיירות ציוריות ועד אוכל טוב ומחירים זולים במיוחד: כך נראית חופשה משפחתית ביעד חדש לתייר הישראלי, שמסומן כאחד היעדים המומלצים לשנה הקרובה

צ'ק אין, תיירות, הרי טטרה / צילום: מתוך הוידאו
צ'ק אין, תיירות, הרי טטרה / צילום: מתוך הוידאו

רכס הרי הטאטרה, אשר ממוקם רובו ככולו בסלובקיה, הוא יעד פחות מוכר ונגיש לתייר הישראלי, אולם בקרוב התמונה הזאת הולכת להשתנות. החל מחודש יוני 2016 יצאו מישראל טיסות ישירות ליעד אשר ממוקם רק 3.5 שעות מכאן. הטיסות יתבצעו באמצעות חברת NEOS האיטלקית ויופעלו אחת לשבוע לנמל התעופה בעיר פופראד (poprad) השוכנת למרגלות הרי הטאטרה במרחק של כ-20 דקות בלבד מאתרי הנופש שבאזור.

רכס הרי הטטרה (Tatra) הוא רכס הררי אירופאי, הגבוה בהרי הקרפטים, שמהווים את שרשרת ההרים הארוכה ביותר באירופה, סך-הכול 1,500 קילומטרים. רכס הרי הטטרה עצמו נמתח לאורך של 78 קילומטרים ומתאפיין בנוף אלפיני עם פסגות גבוהות שמאוד חביבות על מטפסי צוקים לסוגיהם, אך יחד עם זאת מרושת בדרכי גישה נוחות שהופכות אותו למוקד תיירות מקומית ובינלאומית.

רכס הרי הטטרה הוא יעד מומלץ במיוחד למטיילים האוהבים טבע, אגמים, כפרים קטנים ומסלולים מגוונים. באזור שמורות טבע רבות, אגמים מרהיבים, מערות נטיפים ומערות קרח, יערות ונחלים. יש גם שפע של אטרקציות ספורט אתגרי וימי וגם טיולי ג'יפים, שייט ופארקי שעשועים. החלק הגבוה של הרי הטטרה נקרא הרי הטטרה הגבוהים, אשר רובם ככולם נמצאים בתחומה של סלובקיה ומיעוטם בחלק הדרומי של פולין.

החל מהקיץ כאמור יעד הרי הטטרה מוצע לתייר הישראלי בטיסה ישירה על-ידי חברות התיירות קשרי תעופה ודיזנהויז BTC בעלות של החל מ-799 אירו עבור חבילה בת 7 לילות על בסיס חצי פנסיון במלון 4 כוכבים. כלומר עבור משפחה בת 4 נפשות מדובר בעלות של החל מ-13,900 שקל.