חגיגת ריאליטי בטבלת הרייטינג: "האח הגדול" ו"הישרדות" בראש

עם זאת, הפרק "הישרדות וילת המושבעים" רשם נתוני צפייה נמוכים יחסית ■ "עושות חשבון" בערוץ 10 פתחה את העונה ברגל ימין

עונת הריאליטי בעיצומה, ומותגים כמו "האח הגדול", "הכוכב הבא לאירווזיון" (קשת) ו"הישרדות" (רשת) ממשיכים לשמור על עוצמתם. נתוני הצפייה ממשיכים לנוע סביב 1 מיליון צופים, כשחריגה הייתה התוכנית המיוחדת של "הישרדות" שהוקדשה לנעשה ב"וילת המושבעים", שזכתה לנתוני צפייה נמוכים יחסית עם 687 אלף צופים בלבד.

ממול, "עושות חשבון" של ערוץ 10 פתחה את העונה עם נתון יפה של כמעט 14% צפייה. זו למעשה התוכנית הנצפית של הערוץ - והשנייה פרט ל"פנים אמיתיות" ומהדורות החדשות שמגיע לנתון רייטינג דו-ספרתי במשקי-בית יהודיים. גם "גב האומה" - הפעם עם יו"ר האופוזיציה בוז'י הרצוג - אמנם מתחזקת מעט לעומת השבוע שעבר, אולם עדיין לא מביאה מספר דו-ספרתי ומסתפקת ב-9.6% צפייה בלבד.

בזירת מגזיני ליל שבת, אילה חסון בחדשות 10 מתחזקת אף היא מעט ועומדת על 8.1%, ועדיין "אולפן שישי" של חדשות 2 לא ניזוקה ושומרת על כוחה - 14.9%. "יומן" עם עודד שחר בערוץ 1 לא מתרוממת מעל רף שלושת האחוזים ועומדת על 2.8%.

גם הרייטינג של תוכנית הסאטירה עטורת השבחים "היהודים באים", ששבה אל המסך בליל שבת, מוכיח עד כמה הושפע ערוץ 1 מעזיבתה של חסון לערוץ 10. התוכנית, ששודרה לאחר "יומן", השיגה 4.7% לפרק הראשון ו-4.1% לפרק השני - נתונים נמוכים מממוצע העונה הקודמת, שעלה על 6%. למרות שעדיין מדובר באחת התוכניות הנצפות ביותר היום בערוץ 1, הירידה בנתונים תלויה באופן ברור בהיחלשות של התוכנית המקדימה ושל הערוץ כולו.

לעומתה, "ארץ נהדרת" של זכיינית ערוץ 2 קשת היא תוכנית הסאטירה הנצפית בישראל ולמעשה נראית כמותג הטלוויזיוני היחיד שמסוגל לנצח ריאליטי. התוכנית משכה אליה השבוע 759 אלף צופים בכלל האוכלוסייה.

בז'אנר אחר לגמרי, "אבודים" של רשת בהגשת צופית גרנט נהנית אף הוא מפופולריות ומושכת השבוע 614 אלף צופים.

רייטינג 21-2-16
 רייטינג 21-2-16