איש גל"צ דני קרפל הלך לעולמו בגיל 61

ערך והגיש במשך למעלה מ-30 שנה תוכניות רבות, כשעיקר התמחותו בתחום הג'ז והמוזיקה הנוסטלגית ■ מפקד גל"צ, ירון דקל: "דני קרפל היה דמות ייחודית בתחום המוזיקלי, ולא בכדי היו לו אוהבים ואוהדים רבים בכל הארץ"

איש גלי צה"ל דני קרפל הלך הלילה לעולמו ממחלה קשה. קרפל היה בן 61 במותו. במשך למעלה מ-30 שנה ערך והגיש קרפל תוכניות רבות, כשעיקר התמחותו הייתה בתחום הג'ז והמוזיקה הנוסטלגית.

מאמצע שנות ה-80 הוא ערך והגיש בגלי צה"ל את התוכנית "קול הג'ז הזה". במשך שנים ערך קרפל גם את תוכניות "האולדיז" בגלי צה"ל שהוקדשו לשירים ישנים, וביניהן "כאלה היו השירים שהיו", "יופי של שירים", ו"לבקשת הקהל", ששודרה בשבת בבוקר, בהגשתו. אחת לשבוע ערך גם את התוכנית "ארבע אחרי-הצהריים".

מגלי צה"ל נמסר כי "בנוסף לידע הרב שלו בתחום המוזיקה, אפיינה את דני קרפל הנחישות ללכת עם מה שהאמין בו, להשמיע גם שירים ואמנים פחות מוכרים ולהמשיך להכיר ולחקור לעומק כמה שיותר סגנונות ותחומים בעולם המוזיקה".

עוד נמסר כי "גם בימי המחלה הקשים וכשכבר לא יכול היה עוד להגיע לתחנה מפאת מחלתו, הוא ארח בביתו את החיילים הצעירים עופר חזות, תמר עמית-יוסף ונוגה קליין, ששידרו את תוכנית הג'ז שערך בביתו, ויחד הם עבדו על התוכנית".

ירון דקל, מפקד גלי צה"ל, מסר כי "דני קרפל היה דמות ייחודית בתחום המוזיקלי, ולא בכדי היו לו אוהבים ואוהדים רבים בכל הארץ, שהאזינו לתוכניות שערך והגיש. דני תרם תרומה חשובה לתרבות הישראלית משך 4 עשורים ויותר, מאז היה חייל גלי צה"ל, והוכיח כי האנשים בתחנה הם סוד הצלחתה והשפעתה. דמותו הייחודית ותרומתו הרבה למאזינים ולתחנה יחסרו לכולנו. יהיה זכרו ברוך".