וול סטריט סגרה בירידות; מחיר הנפט מתחת ל-37 דולר

נתון מאקרו חלש ביותר מסין גורם לירידות שערים בשוקי אירופה ■ "האם סין תהיה עוד פעם הגורם שישבור את השוורים?"

בורסה / צילום: רויטרס
בורסה / צילום: רויטרס

המסחר היום (ג') בוול סטריט הסתיים בירידות שערים לאחר חמישה ימים רצופים של עליות וזאת בצל ירידות במחירי הנפט ונתוני מאקרו שליליים בסין.

 

בסין פורסמו הבוקר נתוני סחר שהצביעו על נפילה של 25.4% ביצוא בפברואר (בהשוואה לפברואר אשתקד), כלומר חודש 16 ברציפות של ירידה ביצוא. היבור למדינת הענק רשם גם הוא ירידה חדה - 13.8%. "האם סין תהיה עוד פעם הגורם שישבור את השוורים? הנתונים היום מהכלכלה השנייה בגודלה בעולם היו באמת איומים", ציינו ב-Hantec Markets.

הירידות בוול סטריט התייצבו במחצית השנייה של יום המסחר והדאו ג'ונס שאיבד 118 נקודות שהן ירידות של 0.6% סגר ברמה של 16,970 נקודות. הנאסד"ק ירד ב-1.2% ל-4,650 נקודות ומדד S&P 500 ירד ב-1.1% ל-1,979 נקודות. הנפט צלל לרמה של 36.6 דולר לחבית והזהב - CME (מסחר זירתי)  שנסחר במשך רוב שעות היום בעליות, איבד בסופו של יום 0.1% וסגר ברמה של 1,262 דולר לאונקיה.

לוח המאקרו דליל היום, ללא פרסום נתונים משמעותיים. גם חברי הפדרל ריזרב לא משמיעים קולם לקראת פגישת הריבית של הבנק המרכזי האמריקאי בשבוע הבא. השאלה הגדולה נותרת פתוחה, במיוחד אל מול דוח תעסוקה חזק מהצפוי בפברואר: האם הפד בדרכו להעלות את הריבית, בפעם השנייה לאחר ההעלאה של דצמבר 2015?

בית המשפט העליון דחה את ערעור אפל  בנוגע להפרות הגבלים עסקיים בספרים אלקטרוניים, והשאיר את אפל עם חיוב לשלם לצרכנים 400 מיליון דולר.

 

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]