חברת שיתופית זכתה במכרז לבניית בית העירייה בהרצליה

לאחר 15 שנה שהבניין עמד כ"פיל לבן" ללא שימוש, יצאה העירייה במכרז להשלמת הבנייה וחברת שיתופית זכתה במכרז ■ ההיקף הכספי של העבודה עומד על כ-50 מיליון שקל

נדל"ן מניב// קרדיט: :  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
נדל"ן מניב// קרדיט: : Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

חברת שיתופית, המנוהלת על ידי דוד נמרודי, זכתה במכרז שפרסמה עיריית הרצליה להשלמת הבנייה של בניין העירייה שעומד כפיל לבן כבר כמה שנים ברחוב בן גוריון בעיר. מדובר במבנה שתוכנן כבר לפני כ-20 שנה ובנייתו החלה אך לא הושלמה מעולם. הבניין ממוקם ברחוב בן גוריון 22 בעיר והוא כולל כ-8,500 מ"ר בנוי מעל חניון תת קרקעי בשלושה מפלסים בשטח 16 אלף מ"ר.

לאחר 15 שנה שהבניין עמד כ"פיל לבן" ללא שימוש, יצאה העירייה במכרז להשלמת הבנייה, מכרז בו כאמור זכתה חברת שיתופית. על פי ההצעה הזוכה, תשלים החברה את הבנייה והגימורים בבניין כמו גם ב-2,000 מ"ר מהחניון התת קרקעי. ההיקף הכספי של העבודה עומד על כ-50 מיליון שקל והיא אמורה להסתיים עד סוף שנת 2016.

חברת שיתופית עתידה לבצע את עבודות הגמר ושינויים פנימיים במבנה כמו גם לטפל במערכות מיזוג, אינסטלציה, חשמל, תקשורת, תאורה, חיפויים, מעליות ומחיצות מודולריות. לאחר שתסתיים העבודה, מתוכננות כל מחלקות העירייה הפזורות היום ברחבי העיר לעבור לבניין החדש.

במקביל, מעיריית הרצליה נמסר היום כי העירייה, באמצעות החברה לפיתוח הרצליה, נערכת להשלמת מערכות נוספות בבניין. מדובר במערכות תקשורת אקטיבית, מולטימדיה, ריהוט, שילוט וכד'.

מחברת שיתופית נמסר היום כי: "את אדריכלות הפנים התכנון הפונקציונלי, העיצובי והשירותי מתכנן משרד אדריכליות טובה דוד וצילה רייזר, בשיתוף עם צוות יועצים ומתכננים. על ניהול הפרויקט אחראי משרד שגיבר. בקומת הכניסה יוצבו עמדות קבלת קהל שיתנו מענה והכוונה להמשך טיפול במשרדי העירייה השונים וקפיטריה שתעמוד לרשות הקהל ועובדי העירייה. בשאר המבנה בן שמונה הקומות ימוקמו רוב משרדי העירייה והקומה העליונה תיועד ללשכת ראש העיר, המנכ"ל והסגנים".

ראש עיריית הרצליה משה פדלון מסר היום כי: "ריכוז כלל משרדי העירייה תחת קורת גג אחת נועד לתת שירות מיטבי לתושבים והינו אחת מהמשימות האסטרטגיות לביצוע בשנה הקרובה".