Wix משיקה מערכת שתאפשר לבעלי מסעדות לנהל את העסק

וויקס פיתחה פלטפורמה שמאפשרת הקמה של אתרי אינטרנט בקלות, והיא פונה בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים ■  הפתרון החדש שהושק, Wix Restaurants, מאפשר, לדברי החברה, לבעלי המסעדות לבנות ולנהל את העסק שלהם אונליין ללא עמלות

נדב אברהמי גיורא קפלן אבישי אברהמי / צילום: יח``צ
נדב אברהמי גיורא קפלן אבישי אברהמי / צילום: יח``צ

בסוף 2014 רכשה חברת האינטרנט Wix את הסטארט-אפ הישראלי OpenRest, שפיתח מערכת לניהול ולהזמנה של משלוחים ממסעדות באינטרנט ובמובייל. היום (ד') Wix מדווחת על השקת פתרון ייעודי לבעלי מסעדות, בדומה לפתרונות נישתיים אחרים שהיא מציעה לתעשיות אחרות.

Wix  פיתחה פלטפורמה שמאפשרת הקמה של אתרי אינטרנט בקלות, והיא פונה בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים. הפתרון החדש שהושק, Wix Restaurants, מאפשר לדברי החברה לבעלי המסעדות לבנות ולנהל את העסק שלהם אונליין, בשיטת עשה-זאת-בעצמך, וללא עמלות.

המוצר יאפשר להזמין משלוחים אונליין וישחרר את בעלי המסעדות מהתלות בפלטפורמות הזמנות, שגובות עמלה של עד 15% עבור כל עסקה. הפתרון החדש יאפשר גם הוספה של תפריטים לאתר, ניהול תקשורת עם לקוחות ועוד, והוא מתאים גם למחשב וגם למובייל. "Wix נשארת נאמנה למטרה שלה: לספק לבעלי עסקים פתרון מקיף להשקה ולניהול ברשת של העסק שתמיד חלמו עליו", אמר אבישי אברהמי, מנכ"ל ומייסד-שותף. "Wix Restaurants היא התוספת האחרונה לסל המוצרים שלנו, המעניקה לבעלי המסעדות את האפשרות לנהל את כל האספקטים של העסק שלהם, החל מבניית אתר יפה, דרך שיווק ישיר ללקוחות, ועד ניהול מערך הזמנות שלם אונליין".

Wix נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 778 מיליון דולר. לאחרונה ביצעה החברה כמה מהלכים שיווקיים בולטים, כולל פרסומת ששודרה באירוע הסופרבול בארה"ב (שנה שנייה ברציפות) ומתן חסות לקבוצת הכדורגל האנגלית מנצ'סטר סיטי.