שטרית: "שילמתי לעוזרת בית רבע מיליון שקל כפיצויי פיטורים"

השר לשעבר מאיר שטרית טען הבוקר כי הכסף ששילם לעוזרת הבית לשעבר, כרבע מיליון שקל, לא נועד כדי להשתיק את טענותיה על כך שהטריד אותה מינית, אלא היה פיצויי פיטורים עבור שנתיים עבודה ■ "זאת השמצה, זה פגע בשמי הטוב", אמר

מאיר שטרית / צילום: אמיר מאירי
מאיר שטרית / צילום: אמיר מאירי

השר לשעבר מאיר שטרית הודה היום (ה'), לראשונה בקולו, כי שילם לעוזרת הבית שלו לשעבר סכום של כרבע מיליון שקל, לטענתו כפיצויים על עבודתה במשך שנתיים. את הדברים אמר שטרית בתוכניתם של ירון דקל ועמית סגל בגלי צה"ל, על רקע טענותיה של העוזרת כי שטרית הטריד אותה מינית לכאורה במהלך עבודתה.

"זאת השמצה, זה פגע בשמי הטוב, לא היה ולא נברא", טען שטרית בראיון לגבי הטענות על הטרדה מינית, אך כשעומת עם הטענה כי שילם לעוזרת את הסכום המדובר, הגדול בהרבה מסכום פיצויים רגיל עבור שנתיים עבודה, ענה: "אז מה? יש אנשים עם זכויות שמגיע להם. עדיף ללכת לבית משפט?".

שטרית התייחס בראיון גם לסערה שפרצה סביב משכורתה של רעייתו רותי שטרית, אשת יחסי הציבור של רשת מגה, וסביב הבונוס שקיבלה בעת בה החברה נקלעה לצרות. "עשו לאשתי עוול, מה שפרסמו היה שקר מוחלט", אמר שטרית. "הייתה סתם התנפלות עליה, היא עובדת באופן יוצא מן הכלל. על מה באים אליה בטענות? היא לא עשתה גרוש שהיא לא עבדה בשבילו קשה מאד". השר לשעבר אף טען כי הפרשה לא פגעה לרעייתו בקריירה. "להיפך, היא קיבלה מאז הצעות רבות", אמר.

שטרית אף הגיב לאפשרות שיחזור לפוליטיקה ביום מן הימים. "לא סיימתי עם הפוליטיקה, אני אוהב אותה, אהבתי את העבודה הציבורית", אמר. "אם ארצה לחזור, יש כל מיני דרכים שאני אשקול אותן בבוא הזמן. אני מסתכל מבחוץ על הכנסת ולא אוהב את מה שאני רואה".