ה"בייבי" החדש של מנכ"ל הוט לשעבר הרצל עוזר

עוזר השקיע באחרונה כמיליון של בחברת JINI - מועדון הטבות לדוברי צרפתית בישראל ולתיירים מצרפת, בצד פורטל אינפורמטי עשיר ושלל שירותים ■ בבעלותו 65% מהחברה ■ המודל העסקי: חלוקה ברווחים

הרצל עוזר / צילום: איל יצהר
הרצל עוזר / צילום: איל יצהר

יו"ר ומנכ"ל חברת הוט לשעבר, הרצל עוזר, השקיע באחרונה כמיליון של בחברת JINI - מיזם חדש שהוא מועדון הטבות לדוברי צרפתית בישראל ולתיירים מצרפת, בצד פורטל אינפורמטי עשיר, ושלל שירותים. 

עוזר מחזיק ב-65% ממניות המיזם החדש (JINI.CO.IL), שהמודל העסקי שלה הוא חלוקה ברווחים בין המיזם והחברות העסקיות שמשתתפות. לצד ג'יני, עוזר גם שותף בחברת ההשמה alljobs. 

החברה מכוונת לתושבי ישראל דוברי הצרפתית והן לתיירים מצרפת שמגיעים לישראל. מנכ"לית החברה היא עינת רוטר-נוי, ועוד עומדים מאחורי המיזם: מיכל ציון, הבעלים של חברת אידאה; אניאס גולדמן, המנהלת חברה ליחסי ציבור בצרפת. עוזר הוא זה שהשקיע את עיקר ההשקעה בחברה.

ג'יני מעסיקה 10 עובדים, והיא החלה את דרכה בחודש האחרון, במהלכו הצטרפו לשירותיה כבר כ-1,000 לקוחות.

מועדון הלקוחות של עוזר מעמיד לרשות כ-150 אלף דוברי הצרפתית בארץ ול-300 אלף התיירים מצרפת שמגיעים בכל שנה הטבות כמו הנחה בשלל שירותים ומוצרים, מידע רלוונטי, שירותי סיוע וליווי בקליטה בארץ, מציאת עבודה ועוד - כל זאת בשפה הצרפתית. בין ההטבות וההנחות המוצעות ללקוחות, נכללים שירותי ביטוח, חבילות תקשורת, רכב, נדל"ן, שירותים משפטיים, תחבורה, תיירות, בנקאות ועוד. 

מועדון ההטבות מבוסס על שיתופי-פעולה עם החברות הגדולות במשק, אשר כתנאי לכניסתן למערכת, הן התחייבו להעמיד נציגים דוברי צרפתית, וכן לתרגם את כל הטפסים שלהם לשפה הצרפתית. 

לדברי המנכ"לית רוטר-נוי, "כשאתה לא שולט בשפה, ולא מכיר את הקודים הישראליים, וכאשר אתה עסוק בלהשתלב בחיי היום-יום, קשה לך למצוא עסקאות טובות או לנהל משא-ומתן. זה בדיוק המקום בו נכנסת JINI לתמונה".

נציין כי חברת פלאפון יצאה באחרונה עם מותג סמארטפונים חדש בעל שם דומה - GINI - ואין קשר בין השניים.