"טענו שהתכערתי - וחתכו אותי": גולברי תשלם לזורר 150 א' ש'

השחקנית והפרזנטורית, שהרוויחה 60 אלף דולר בשנה בגולברי, הגיעה לפשרה עם רשת האופנה על הפרת הסכם וסיום התקשרות באמצע חוזה ■ תבעה 460 אלף שקל ■ אסתי גינזבורג, המחליפה של זורר, תרוויח 900 אלף שקל

איילת זורר ואסתי גינזבורג / צילום: יניב אדרי
איילת זורר ואסתי גינזבורג / צילום: יניב אדרי

השחקנית והפרזנטורית לשעבר איילת זורר תפוצה ב-150 אלף שקל על-ידי רשת האופנה גולברי על הפרת הסכם בין הצדדים וסיום התקשרות באמצע חוזה.

זורר, כזכור, תבעה מגולברי 460 אלף שקל, בטענה כי החברה "חתכה" את ההתקשרות איתה בברוטליות לאחר כעשור בתפקיד, בבחינת "הכושי עשה את שלו, הכושי יכול ללכת", ושכרה פרזנטורית הצעירה ממנה ב-20 שנה, הדוגמנית אסתי גינזבורג.  

■ אסתי גינצבורג מרוויחה בגולברי 275% יותר מאיילת זורר

הצדדים הגיעו אתמול (ג') לפשרה שהוגשה לאישורו של בית משפט השלום בתל-אביב. לפי הסכם הפשרה, בתוך 7 ימים גולברי צריכה לשלם לזורר, ולאחר מכן הצדדים יפרסמו הודעה משותפת לתקשורת. הצדדים התחייבו שלא להתראיין בתקשורת מלבד ההודעה המשותפת.  

זורר, שהרוויחה בגולברי 60 אלף דולר (לא כולל מע"מ) בשנה, טענה בתביעה כי הרשת בחרה להתנער ממנה, מאחר שבחרה להתמקד בקהל יעד של בנות 25 פלוס, ולכן זורר בת ה-46 לא התאימה עוד לצורכי הרשת.  

עוד צוין בתביעה כי "לפתע פתאום" היו לגולברי השגות על המראה של זורר. בתביעה מציינת זורר כי בעליה ומנהלה של חברת גולברי הודיע לה כי אין לו עוד עניין בשירותיה, בטענה כי המראה החיצוני שלה השתנה לרעה.

המחליפה של זורר, הדוגמנית אסתי גינזבורג, תככב ב-5 השנים הקרובות בקמפיינים של מותג האופנה שבבעלות האחים דוד, משה ויעקב גולברי. גינזבורג, 25, תרוויח 900 אלף שקל בגין שנת 2016.