נאמני מגה מטילים פצצה: מבטלים את המכרז למכירת הרשת

הסיבה: ההצעות לא טובות מספיק ■ נאמני מגה, רו"ח גבי טרבלסי ועוה"ד אמיר ברטוב ואהוד גינדס, הודיעו כי בכוונתם "להמשיך להפעיל את הרשת עד שיימצא רוכש איכותי שיציע מחיר ראוי של מאות מליוני שקלים"

רו"ח גבי טרבלסי (מימין), עו"ד אמיר ברטוב ועו"ד אהוד גינדס. אין העדפה לרמי לוי / צילום: איל יצהר
רו"ח גבי טרבלסי (מימין), עו"ד אמיר ברטוב ועו"ד אהוד גינדס. אין העדפה לרמי לוי / צילום: איל יצהר

נאמני מגה, רו"ח גבי טרבלסי ועורכי הדין אמיר ברטוב ואהוד גינדס, הודיעו הערב (ב') על ביטול המכרז למכירת רשת מגה, זאת בטענה כי כל ההצעות שהוגשו אינן מספקות.

"לאחר שנפגשו עם המציעים, ולאחר שבחנו את ההצעות שהוגשו לרכישת מגה, ובכלל זה ההצעה שהוגשה רק הערב על-ידי מספר רשתות, הנאמנים סבורים כי אף אחת מההצעות איננה מספקת, ואין בכוונתם להמליץ על אף אחת מההצעות שהוגשו", מסרו הנאמנים. 

לדבריהם, "רשת מגה היא נכס בעל ערך רב, המחזיקה בסניפים מצוינים במיקומים עירוניים הטובים ביותר ועם עובדים מקצועיים ולקוחות מסורים. הנאמנים ימשיכו להפעיל את הרשת עד שיימצא רוכש איכותי שיציע מחיר ראוי של מאות מליוני שקלים".

עוד מודיעים הנאמנים כי רשת מגה ערוכה לחג הפסח, וכי בכוונתם להפעילה עד שיימצא לה רוכש ראוי ובתמורה נאותה שתשרת את החובות לנושיה.

עד כה הוגשו 3 הצעות לרכישת מגה. כפי שנחשף ב"גלובס", קבוצת רוכשים בראשות עו"ד אשר אפריאט הגישה הצעה לרכישת 77 סניפים מתוך 127 תמורת כ-140 מיליון שקל. הצעה זו מצטרפת לשתי הצעות נוספות: האחת מצד קבוצת מחלב-שבע, שהציעה 160 מיליון שקל עבור הרשת; והשנייה היא מצד רשת רמי לוי שיווק השקמה, שהציעה 150 מיליון שקל תמורת הרשת, אך זכתה להתנגדות עזה מצד הממונה על ההגבלים העסקיים.