האיש שלא עושה כלום ומרוויח מיליונים כל יום

הוא נועל נעליים פעם אחת בלבד ומחזיק מטוס פרטי מפואר וצי רכבים עצום עם למעלה מ-100 מכוניות בשווי עשרות מיליוני דולרים ■ האיש שמרוויח מיליונים בכל חודש רוצה שכולם יקנאו בו - וזה עובד לו

פלויד מיותר אגרוף / צילום: מהוידאו
פלויד מיותר אגרוף / צילום: מהוידאו

פלויד מייוות'ר, המתאגרף שלא הפסיד באף קרב, אולי פרש מחיי הזירה לפני שנה, אבל זה לא עוצר אותו מלהמשיך להרוויח סכומים מטורפים בכל חודש. וגם להשוויץ בהם על הדרך - כי בשביל מה יש אינסטגרם, אם לא להראות עד כמה החיים שלך טובים?

"להרוויח 7 ספרות בכל חודש מבלי להזיז אצבע, רק מוכיח שעשיתי השקעות והחלטות מבריקות, שמאפשרות לי לעזוב את הזירה בנוחות", כתב מיוות'ר בחשבון האינסטגרם שלו, כשהעלה סרטון שלו יושב על הספה ולפניו מונחים על השולחן ערימות אינסופיות של שטרות.

למען האמת, פלא שהוא בכלל הצליח לצבור הון, לאור זה שהוא ידוע כראוותן שאוהב לנעול נעליים פעם אחת בלבד, לקנות תכשיטי יוקרה, לאסוף שעונים משובצים ביהלומים ולהסתובב עם ספר צמוד (גם קרחת דורשת תחזוקה).

 אגב, למקרה שלא זכרתם או ידעתם, מייוות'ר הואשם בעבר על-ידי הראפר 50 סנט שהוא אינו יודע לקרוא. בתגובה לכך הוא העלה תמונה מפורסמת עליה כתב "תקרא את זה", כשהצילום הציג את הכנסתו של מייוות'ר, על סך 72,276,000 דולר.

"הייתי מעולה בקריאה אם זאת הייתה הדרך שלי להאכיל את משפחתי", אמר על כך בנוסף. ואכן אפשר לומר שהוא היה מעולה במה שעשה בזירה, והוא גם הצליח לעשות הרבה יותר מאשר רק להאכיל.