בקרוב: פרויקט יוקרה נוסף בטיילת הרברט סמואל בת"א

מנרב והאחים נקש ומתווך הנדל"ן רז עודד, חתמו על הסכם שותפות בחלקים שווים לרכישת שני שליש ממגרש ברחוב הירקון תמורת 97 מיליון שקל ויקימו פרויקט מגורים ומלונאות

המגרש ברח' הרברט סמואל / צילום: תמר מצפי
המגרש ברח' הרברט סמואל / צילום: תמר מצפי

פרויקט יוקרה נוסף יוקם בקרוב בטיילת הרברט סמואל: חברת מנרב פרויקטים שבשליטת אברהם קוזניצקי, וחברת א.ר ראם שבשליטת האחים נקש ומתווך הנדל"ן רז עודד, חתמו על הסכם שותפות בחלקים שווים לרכישת שני שליש ממגרש ברחוב הירקון תמורת 97 מיליון שקל.

מדובר במגרש בן 2 דונם הממוקם בין הרחובות הרברט סמואל, הירקון, גאולה ויונה הנביא, הנמצא בבעלות היזם גבי אלבז, ששוויו הכולל עומד על 145.5 מיליון שקל. אלבז יישאר שותף בבעלות על המגרש בהיקף 33%.

המגרש כולל זכויות בנייה בהיקף של 3500 מ"ר, ובכוונת החברות לקדם בו תוכנית בניין עיר חדשה ל-7,500 מ"ר שיכללו מגורים ומלונאות, שעליו יקימו החברות פרויקט יוקרתי. חברת מנרב מתמחה בחלק המגורים של הפרויקט והאחים נקש על חלקו המלונאי. החברות אף התקשרו בהסכם למימון הקרקע עם בנק מזרחי. אדריכל הפרויקט הוא אבנר ישר והפרויקטור מעטם החברות הוא מהנדס עיריית תל אביב לשעבר חזי ברקוביץ'.

האחים נקש ומתווך הנדל"ן רז עודד כבר ביצעו בעבר עסקה משותפת כאשר רכשו בשנת 2009 בניין משרדים בראשון לציון תמורת 25 מיליון שקל. חברת מנרב היא חברה ציבורית הפועלת כחברה יזמית וחברה מבצעת. מלבד ייזום והקמת פרויקטים למגורים ברחבי הארץ, מקימה החברה גם את פרויקט עיר הבה"דים בנגב. חלקה של מנרב בעסקה הוא 48 מיליון שקל.

חברת מנרב והאחים נקש יוצגו על ידי עו"ד ערן באלינט ויאיר סלומון ממשרד שבלת והיזם גבי אלבז יוצג על ידי עו"ד רדואן אבו ערארה ועו"ד שי גבסי.