נחת בארץ: מכשיר הדגל של LG שנחשב לטוב בשוק היום

הסמארטרפון החדש של LG שרבים חיכו לו נחת השבוע בישראל: מדובר במכשיר פרימיום מודולורי מהמתקדמים אי פעם, שניתן להוסיף לו מודולים חיצונים שמספקים למשתמש חוויה חדשנית

עוד לא חלפה שנה מאז השקת LG g4 וכבר הבוקר חשפה lg ישראל את את מכשיר הדגל החדש שלה אל ג',י ג'י 5 שהוצג לראשונה בתערוכת הסלולר ברצלונה וקטף שם את פרס הסמארטפון הטוב ביותר של השנה .

אל ג'י מציגה למעשה מכשיר שהוא לא עוד סמארטפון. מדובר במכשיר פרימיום מודולורי , כזה שניתן להוסיף לו מודולים חיצונים שאמורים לספק למשתמש חוויה אחרת וחדשה.

החברים של אל גי הם בעצם האביזרים המודולרים המתחברים למכשיר כמו מצלמת 360 מעלות, משקפי מציאות ומגבר סאונד, כולם מתחברים למכשיר בצורה קלה ומתממשקים למכשיר באמצעות האפליקציה פרנדס מנג'ר

עוד חידוש שמציעה אל ג'י בדגם החדש הוא סוללה נשלפת ונטענת , כשהבשורה למשתמשים היא בזמן הטעינה הקצר יחסית - 80 אחוז טעינה ב 45 דקות בלבד.

מלבד זאת, כפתורי התפעול האחוריים הכל כך מזוהים עם מכשירי אל גי הועברו לצידו של המכשיר ורק כפתור הפתיחה נישאר מאחור. המעבד הוחלף לקוואלקום, על מנת לתמוך בטעינה המהירה ובמעבד הגרפי החזק. גם מערכת ההפעלה שודרגה ל יו אקס 5 ונחשבת ידידותית יותר וקלה לתפעול ביחס לדגמים הקודמים.

פיצ'רים נוספים במכשיר כוללים שתי מצלמות אחוריות ואחת קידמית, כשאחת מהן מאפשרת צילום בזוית רחבה של 135 מעלות, מה שיקל על צילום אובייקטים קרובים. בנוסף יש שקע usb להעברת קבצים ופיצר הקרוי "אלוויז און" המציג התראות על הודעות ומיילים על גבי המסך, ומטרתו להפחית את צריכת הסוללה.

המכשיר ישווק החל משבוע הבא באמצעות חברות הסלולר בצבעים טיטניום, כסף, זהב וורוד, כשהמחיר ההתחלתי יעמוד על 3450 שח, לפני רכישת אביזרים נלווים.

לגבי מחירי האביזרים - מגבר הסאונד יעלה 750 שקל, מצלמה חיצונית מתקדמת תעלה 500 שקל נוספים, משקפי המציאות ימכרו תמורת 1200 שקל ומצלמת 360 מעלות תעלה גם היא 1200 שקל.