סקר הפרסומות: שוב - טמבור האהובה ביותר, בזק הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בכיכובו של גידי גוב היא גם הפרסומת המושקעת ביותר השבוע ■ הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן הגיעה למקום השני באהובות, אף שהורדה השבוע מהאוויר בהוראת ביהמ"ש

הפרסומת לטמבור של משרד הפרסום אדלר-חומסקי היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע. הפרסומת רושמת שיעורי אהדה זהים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות - 24.6%.

הפרסומת לבזק, גם היא של אדלר-חומסקי, מובילה השבוע הן את דירוג הפרסומות הזכורות והן את דירוג הפרסומות המושקעות. בפרסומת, גידי גוב עושה הומאז' לסטיב ג'ובס כדי לתאר את שירות ה-FiWi החדש של החברה. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.1%.

היקף ההשקעה בפרסומת עומד לפי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.8 מיליון דולר - סכום גבוה מהפרסומת המושקעת בשבוע שעבר. אז הייתה זו הפרסומת לספרינג, עם השקעה של כ-1.5 מיליון דולר.

עיסוק תקשורתי נרחב הוקדש השבוע לפרסומות ל-9 מיליון בכיכובה של שני כהן, שאמורות לרדת מהאוויר בהוראת בית המשפט. זאת בשל תביעה של איגוד לשכת סוכני הביטוח, שטען כי הקמפיין פוגע בהם וממעיט בערכם. מדובר בסדרת פרסומות שבמשך 5 שנים השיגה הישגים חסרי תקדים בפרמטרים של זכירות ואהדה.

גם השבוע, ואפילו שהפרסומת שודרה רק ביום ראשון, היא ממוקמת במקום השני בדירוג הפרסומות האהובות. פרסומת היונים של קבוצת אי.די.אי, המחזיקה במותגים ביטוח ישיר ו-9 מיליון, הגיעה למקום השלישי.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין את שופרסל ואת סופר-פארם שחזרו למדד, ככל הנראה בשל המבצעים שהן מציעות לקראת חג הפסח.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר - 573 לעומת 528. סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים גבוה ממה שהושקע בשבוע שעבר - כ-48 מיליון דולר לעומת כ-42 מיליון דולר.

פרסומות
 פרסומות

אהובות וזכורות
 אהובות וזכורות