מדהים: צפו ב"נושאת היאכטות" של עשירי העולם בפעולה

הכירו את "נושאת היאכטות" הענקית, שמסוגלת להוביל יאכטות פאר גדולות מסביב לעולם, בזמן שבעליהן מגיעים ליעד החופשה בטיסה ■ ויש לה גם דרך מדהימה להעמיס אותן ■ צפו בה בפעולה

נושאת יאכטות / צילום: מהוידאו
נושאת יאכטות / צילום: מהוידאו

תארו לעצמכם שאתם מתגוררים בחוף המזרחי של ארה"ב, ורוצים לקחת את היאכטה הפרטית שלכם לסיבוב בין איי יוון, או להרחיק עד אוסטרליה וניו-זילנד. הדרך האיטית לעשות זאת תהיה הפלגה עם היאכטה עצמה - כלומר חופשה של שבועות או חודשים מהבית והעבודה ומסע ארוך יחסית בלב ים.

אלא שלא כולם מוכנים לאתגר שכזה, וכאן בדיוק נכנסת לתמונה נושאת היאכטות, או בשמה הרשמי "סופר סרבנט", שנחלצת לעזרת עשירי העולם.

נושאת היאכטות הזו מסוגלת לשנע סירות וספינות קטנות ממנה למרחקים עצומים, מבלי שתהליך העמסת הספינות על הסיפון יהיה מורכב במיוחד. ה-Super Servant 4 פשוט שוקעת במים - ואז מתרוממת מתחת ליאכטות ומרימה אותן בקלילות.

המעוניינים בשירותיה מזמינים אותה מראש להגיע לנמל שבו היאכטה עוגנת, ומשם היא כבר מועברת ישירות ליעד הטיול.

הנוסעים עצמם יכולים להגיע במהירות וביעילות בטיסה ישירה ליעד הנבחר, ואז לצאת להפלגה ביאכטה שלהם שכבר תמתין להם בנמל.

עלות התענוג עומדת על עשרות אלפי דולרים, תלוי במרחק מהיעד המבוקש, אם כי ללקוחות הפוטנציאליים של השירות זה כנראה לא באמת יהיה פקטור בהחלטה.

אם זה מעניין אתכם, ויש לכם האמצעים, תוכלו להזמין את שירותי נושאת היאכטות מהאתר הרשמי של החברה, המכיל גם פרטים רבים על סוגי השייט השונים והתהליכים הטכניים הקשורים בהובלה הימית הייחודית.