רעול-פנים בלב ת"א: נעצר חשוד בתקיפת נערות ונשים בשדרות ח"ן

אמיר קדר, בן 54, נעצר בחשד שתקף 6 נשים ונערות, ובהן בת 14 ■ לפי המשטרה, קדר חשוד כי נהג לארוב לנשים, לפשוט את מכנסיו ולבצע מעשים מגונים תוך שהוא נצמד לנשים ■ הוא הודה בכמה מקרים, ומעצרו הוארך

המדריך לנחקר במשטרה / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב
המדריך לנחקר במשטרה / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב

במשטרה סבורים כי הצליחו ללכוד גבר שתקף על-פי החשד, בעודו רעול-פנים, 6 נשים ונערות בשדרות ח"ן בתל-אביב, ובהן בת 14 שנפלה קורבן למעשיו. במרחב ירקון חושדים כי מלבד המתלוננות ישנן עוד נשים שהותקפו אך טרם התלוננו.

שופט בית משפט השלום בתל-אביב, עלאא מסארווה, האריך היום (ב') את מעצרו של החשוד, אמיר קדר, תושב חדרה בן 54, נשוי ואב לילדים.

קדר נלכד הודות לתושייה של הנשים שהותקפו על-ידו לכאורה והצליחו להזעיק את המשטרה. מחומר החקירה שנאסף עד כה עולה חשד כי הוא נהג להגיע למרכז תל-אביב עם מכוניתו, אז היה לכאורה אורב לנשים באזור רחוב ח"ן, מכסה את פניו עם מסכת סקי או חם צוואר, פושט את מכנסיו ומבצע מעשה מגונה תוך שהוא נצמד לקורבנותיו. הוא חשוד בשורה של מעשים מגונים.

לפי החשד, במקרה האחרון טרם נעצר, תקף קדר 3 נשים, שהצליחו להימלט לתוך מכוניתן. עם זאת, קדר לא הרפה וביצע את זממו לנגד עיניהן, כשהן מסתתרות מבוהלות במכונית הנעולה. הן הזעיקו את המשטרה יחד עם עדי ראייה, ושוטרי ובלשי מרחב ירקון עצרו אותו.

קדר, ללא עבר פלילי, נחקר והודה בכמה מקרים. סנגוריו, עורכי הדין יגאל כהן וליאור בנימין, טענו כי המשטרה לא אפשרה לו בתחילת החקירה להיוועץ עם עורך דין, ולכן נפל פגם בהודאתו.