גרייט נבחרה למשרד הדיגיטל של הבורסה לני"ע בת"א

הבורסה מעוניינת להתאים ולהעמיק את התוכן שלה לקהל הרחב ולחזק משמעותית את נוכחותה הדיגיטלית - בדומה לבורסות המובילות בעולם

הבורסה לניירות ערך בתל-אביב הולכת צעד קדימה במטרה להתאים את הממשק שלה עם הקהל הרחב לעידן הדיגיטלי. ל"גלובס" נודע כי במכרז שנערך נבחרה גרייט דיגיטל כמשרד הדיגיטל של הבורסה לניירות ערך.

גרייט לא אמורה לייצר קמפיינים עבור הבורסה. מטרת ההתקשרות עמה היא להעמיק את התוכן שמעניקה הבורסה לציבור הרחב - ולא רק לציבור המשקיעים. הכוונה היא לחזק משמעותית את נוכחותה הדיגיטלית ואת התשתיות הדיגיטליות שהבורסה מעמידה לרשות לקוחותיה המוסדיים, החברות הנסחרות וציבור המשקיעים, אבל לא רק. בין היתר יושם דגש על פיתוח כלים ושימוש בפלטפורמות מתקדמות כדי להגיש מידע ולייצר ערך לבעלי העניין השונים.

הבורסות המובילות בעולם, ונאסד"ק בראשן, מייצרות מובילות באמצעות הזירה הדיגיטליות (ווב ומובייל), מספקות מידע בזמן אמת ומחקרי עומק על המניות והשווקים והופכות להיות האוטוריטה המרכזית למידע פיננסי בחיפוש מידע בגוגל.

השימוש בזירות הדיגיטליות בא לידי ביטוי בנוכחות בכל הפלטפורמות הדיגיטליות הרלוונטיות, מפייסבוק (למעלה מ-600 אלף חברים, דרך טוויטר (462 אלף עוקבים) ועד טאמבלר.

גרייט היא אחת מחברות הדיגיטל הוותיקות בארץ, והיא מתמחה בניהול כלל הפעילויות הדיגיטליות של פירמות. עם לקוחותיה נמנות חברות כגון יוניליוור, שלמה סיקסט, נייקי, נירלט, קבוצת גולף, קרליין ולופטהנזה.

לדברי יגאל ברקת, סמנכ"ל בכיר ומנהל שיווק ומכירות בבורסה לניירות ערך, "הבחירה בחברת גרייט נעשתה לאחר סינון קפדני, במטרה למצוא את השותף המתאים שיסייע לנו להנגיש את הבורסה ללקוחותיה באמצעים דיגיטליים באופן ישיר ורלוונטי".

גיא סעד, מנכ"ל גרייט, מסר בתגובה: "אנו נרגשים מהבחירה של הבורסה בנו כשותף דיגיטלי. אנחנו רואים עצמנו כשותף בלתי נפרד של לקוחותינו בהובלת הארגון בכלל הזירות הדיגיטליות. אנו שמחים על האתגר והאמון שהופקד בנו".