פטנט מבריק: כך תנווטו בכל מקום בעולם בלי סמארטפון ביד

"לנווט לפי תחושת בטן": חגורת הניווט של Feelspace מאפשרת לכם להגיע לכל יעד מבלי להשתמש בידיים וללא צורך להביט במסך הסמארטפון ■ כיצד היא בדיוק עובדת, וכמה היא תעלה לכם? צפו בווידאו

בעוד שהשימוש באפליקציות ניווט כדוגמת ווייז יכול להיות לעזר רב כאשר אתם צריכים להגיע ליעד מסוים, הוא מאלץ אתכם לבדוק את המסך בעקביות ולהחזיק סמארטפון ביד - פתרון בעייתי אם אתם רוצים להשאיר את הידיים ואת העיניים חופשיות.

פתרון אחד לבעיה הוא שימוש בשעון חכם, פתרון אחר הוא ה Feelspace - חגורת ניווט שפותחה על-ידי חברת סטארט-אפ מגרמניה. חגורת הניווט מאפשרת לכם להגיע ליעד מבלי להשתמש בידיים וללא צורך להביט במסך. במקום זאת, היא מנחה את המשתמש באמצעות איתותים חושיים שמגיעים מסדרה של חיישנים שמוטמעים בחגורה, כאשר סדרה מסוימת של איתותים מאפשרת לכם לדעת מתי הגעתם ליעד.

חגורת הניווט יכולה להיות שמושית ביותר בשביל עיוורים אבל גם לשרת היטב רוכבי אופניים, חיילים והולכי רגל. השימוש בחגורה נעשה על-ידי הכנסת היעד לאפליקציית אנדרואיד או IOS ייעודית כאשר לאחר מכן חגורת הניווט המחוברת לבלוטות', תאותת לכם לאן לפנות בנקודות ציון שונות לאורך הדרך.

חגורת הניווט שוקלת כ-450 גרם, ומצוידת בסוללה נטענת שמספיקה ליום שלם של פעילות. אם אתם רוצים לנווט בקלות וביעילות מבלי להיצמד לסמארטפון שלכם, תוכלו להזמין את ה- Feelspace תמורת 899 דולר, כלומר כ-3460 שקלים, כולל דמי משלוח, והיא תישלח אליכם בדצמבר 2016.