מנכ"ל ערוץ 10: על יו"ר חברת החדשות רמי סדן להתפטר מיד

יוסי ורשבסקי: "הייתי בישיבת דירקטוריון חדשות 10 שבה דיבר סדן. הוא התבטא באופן גזעני על ש"ס, שאין לו מקום בקרבנו. הדברים שאמר מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, בהקשר זה - מדויקים"

יוסי ורשבסקי / צילום: גיא קרן
יוסי ורשבסקי / צילום: גיא קרן

מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, התייחס היום (ה'), בהרמת כוסית לרגל חג השבועות והשקת הסדרה החדשה "גיבורים", למשבר מינויו של יו"ר דירקטוריון חדשות 10, רמי סדן, ואמר: "הייתי בישיבת דירקטוריון חדשות 10 שבה דיבר מר סדן. הוא התבטא באופן גזעני על ש"ס, שאין לו מקום בקרבנו. הדברים שאמר מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, בהקשר זה - מדויקים בכל מילה, ואף הצהרתי על כך רשמית בפני הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. גם אם מסתכלים על צירוף הדברים של יתר הנוכחים בישיבה, כפי שהוצגו על-ידי הרשות השנייה עצמה, מתקבלת תמונה גזענית קשה.

ורשבסקי אמר כי על סדן להתפטר מיד מתפקידו כיו"ר חדשות 10 וכחבר בדירקטוריון החברה.

ורשבסקי הודה לבעלי המניות בערוץ 10 ואמר כי הם כבר הוכיחו את עמידתם האיתנה מאחורי החברה, עובדיה וחופש העיתונות המוחלט שלה; והוסיף כי על החברה לעשות הכול כדי להחזיר להם את השקעתם ולהפוך את המקום לרווחי.

ורשבסקי אמר כי בינו לבין יו"ר ערוץ 10, מודי פרידמן, יש שיתוף-פעולה מלא ופורה, גם אם לעיתים ישנם חילוקי דעות מקצועיים, ואלה נפתרים כמו בין חברים.

מתן חודורוב, יו"ר ועד עובדי ערוץ 10, התבטא גם הוא בהרמת הכוסית ואמר: "כל עובדי ועיתונאי ערוץ 10 מגבים באופן מוחלט את התיאור המדויק שמסרו מנהלי החברה, יוסי וגולן, על דבריו של מר סדן. על סמך הכרותינו עם השניים, אין לנו ספק כי דבריהם הם אמת מוחלטת".

חודורוב הצטרף לקריאתו של ורשבסקי להתפטרות מר סדן.