חיפושים נרחבים בצפון תל-אביב אחר חשוד ברצח שנמלט מחולון

גופתו של תושב ר"ג אותרה בדירה בחולון ■ בעל הדירה החשוד ברצח היה מעורב לפי החשד בתאונת דרכים במחלף ההלכה לאחר המקרה, ונמלט ■ המשטרה מבקשת עזרה בחיפושים אחר החשוד, אלפונסו עזריה

סכין שנלקחה מתוך זירת רצח / צילום: רויטרס
סכין שנלקחה מתוך זירת רצח / צילום: רויטרס

גופת גבר בן 57 נמצאה הבוקר (שבת) בדירה ברחוב הצופים בחולון, זאת לאחר שנעדר במהלך היממה האחרונה, ואותר באמצעות איכון הטלפון הנייד שלו. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח הגבר, תושב רמת גן, שנמצא כשסכין נעוצה בגבו.

לאחר איכון הטלפון הנייד, פרצה המשטרה לדירת חברו של הנעדר - ושם מצאה אותו שוכב על בטנו ללא רוח חיים באחד החדרים. צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום קבע את מותו, וכעת מנסים חוקרי מרחב אילון במשטרה לאתר את בעל הדירה שנעלם, בן 63. צוות חקירה מיוחד הוקם לבדיקת נסיבות האירוע.

המשטרה פנתה בצהריים לציבור בבקשת עזרה בחיפושיה אחר החשוד במקרה, אלפונסו עזריה, תושב חולון. הוא נראה לאחרונה מתחת למחלף ההלכה על נתיבי איילון, כשהוא לבוש בחולצה כחולה מכופתרת ומכנסי ג'ינס. גובהו 1.78 מ', עיניו חומות ושיערו קצר וצבעו חום. המשטרה ביקשה מכל היודע דבר על מקום הימצאו להתקשר למוקד 100 או לטלפון 03-5555222.

כוחות גדולים של משטרת תל-אביב, וגם מסוק משטרתי, מבצעים בשעה זו סריקות בנתיבי איילון, בסמוך לגשר ההלכה, ובשכונות באזור צפון תל-אביב, באזור בבלי ופארק הירקון, בחיפושים אחר החשוד ברצח. זאת לאחר שמכוניתו של החשוד ברצח נמצאה נטושה על גשר ההלכה לאחר שהייתה מעורבת בתאונת דרכים עם מיניבוס. השוטרים מבצעים חיפושים גם בחצרות ובבניינים באזור.

במשטרה יבדקו את תפקוד שוטרי התנועה שהגיעו לזירת התאונה הלילה. מתחקירים ראשונים עולה כי סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר התקבל דיווח על תאונת דרכים בין מכונית יונדאי בצבע כחול למיניבוס. נהג המיניבוס דיווח כי מיד לאחר התאונה נמלט נהג היונדאי מהזירה.

השוטרים לא קישרו בין היעדרותו של תושב רמת גן לבין הרכב, שהיה בבעלות חברו של הנעדר ולא ביצעו בדיקת בעלות של הרכב ופעולות לאיתור הנהג שנעלם מזירת התאונה. רק לאחר שנתגלתה גופת הנרצח קישרו השוטרים בין האירועים, וכוחות גדולים הוזרמו למקום.