חשד: חתנו של רמי לוי שיחד שוטר

עפ"י החשד, שני חוקרים פרטיים שמינה החתן, אופיר אטיאס, שיחדו שוטר בתמורה למידע על עובד הרשת לשעבר, אלקי אלון, שהתלונן במשטרה נגד לוי ■ השוטר, אטיאס ושני החוקרים הפרטיים נחקרו באזהרה

רמי לוי / צילום: תמר מצפי
רמי לוי / צילום: תמר מצפי

נוסף על חקירה במשטרת ירושלים שכבר מתנהלת נגד בכירי רשת רמי לוי, מתברר כי מתנהלת חקירה נוספת גם במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), בחשד להוצאת מידע ממחשב משטרתי לצורך שימוש נגד אלקנה (אלקי) אלון, מי שחשף את החשדות על רמי לוי ואנשיו.

עיקרה של הפרשה הוא בעימות בין אלקי אלון, לשעבר מנהל פעילות הסלולר בחברה, לבין רמי לוי ובכירים נוספים. על-פי החשד, שני חוקרים פרטיים שמינה חתנו של רמי לוי, אופיר אטיאס, ששימש גם כאחראי על הפרויקטים ברשת, שילמו שוחד לשוטר ותיק במשטרת פתח-תקווה.

בתמורה, לפי החשד, הוציא השוטר ממחשב המשטרה את כל המידע שיש במשטרה על אלקי אלון והעביר את התיק לחוקרים הפרטיים מטעם אטיאס.

כל הארבעה - השוטר, אטיאס ושני החוקרים הפרטיים - נחקרו באזהרה בחשד לעבירות של מתן וקבלת שוחד, פגיעה בפרטיות והפרת אמונים. השוטר נשלח למעצר-בית, לאחר שהתברר כי אין זו הפעם הראשונה שהוא מעביר מידע לחוקרים פרטיים תמורת שוחד.

חקירת הפרשה כעת בשלבי סיום במח"ש, וההערכה היא כי גם כאן מתגבשת תשתית ראייתית להגשת כתבי אישום.

מפרקליטו של אופיר אטיאס, עו"ד גדי טל, נמסר בתגובה: "אופיר אטיאס מכחיש ביצוע כל עבירה. אלמלא היה מדובר במר אטיאס, ספק אם מישהו היה טורח להדליף את קיומה של החקירה הזאת, שתסתיים בלי שום ממצא נגד אטיאס".