וואלה חתמה על הסכם שת"פ עם אתר הפורומים FXP

ל-FXP יש כ-100 אלף גולשים, מרביתם בני-נוער ■ הפורומים הממוקדים שמהם הוא בנוי מאפשרים לצבוע קהלים לפי גילאים ותחומי עניין, ובכך להשביח את הצעות הערך למפרסמים

לוגו וואלה
לוגו וואלה

וואלה ניוז מבצעת מהלך להעמקת אחיזתה בקהל הצעיר. ל"גלובס" נודע כי אתר החדשות חתם על הסכם לשיתוף-פעולה עם אתר הפורומים FXP, שבמסגרתו יוטמע האתר בעמוד הבית של וואלה. במסגרת שיתוף-הפעולה תשווק וואלה את שטחי הפרסום ב-FXP כחבילות פרסום העומדות בפני עצמן או כחבילות משולבות הכוללות גם פרסום בוואלה.

לשיתוף-הפעולה יש השלכות גם מבחינת הכלים להמלצות התוכן המשולבות ב-FXP. האתר עבד עד עתה עם אאוטבריין, בעוד שוואלה משתפים פעולה עם טאבולה. לכן שיתוף-הפעולה יביא עמו את החלפת הרכיבים של אאוטבריין, הקיימים כיום, באלה של טאבולה.

למהלך של וואלה יש משמעות שיווקית בשני אופנים: FXP הוא אתר המיועד לקהל צעיר, בעיקר בני-נוער. יש לו כ-100 אלף גולשים. זהו קהל אטרקטיבי מאוד למפרסמים. מאחר שהוא בנוי מפורומים, הוא נותן גם אפשרויות מיקוד של תחומי עניין כמו טכנולוגיה, סלולר, אופנה, לימודים, ספורט ומשחקים. לפורומים ממוקדים כאלה יש משמעות במונחים של דאטה - היכולת לצבוע קהלים לפי גילאים ותחומי עניין ובכך להשביח את הצעות הערך למפרסמים.

בוואלה נסמכים על נתוני חברת באזילה, המתמחה בניטור ומחקרי רשת, לפיהם בכל הקשור לפעילות אתרי הפורומים בישראל, FXP מוביל בפער גדול עם נתח שוק של 43% מסך השיחות.

ערן גוטדנקר, סמנכ"ל בכיר בוואלה, מסר: "וואלה תמשיך לעשות מהלכים משמעותיים כדי לחזק את הרייטינג שלה ואת הצעות הערך עבור המפרסמים, בעיקר סביב מנועי הצמיחה במובייל ובווידאו. שיתוף-הפעולה שלנו עם טאבולה הוכיח את עצמו כמוצלח וחשוב הן בתחום התוכן והן כריסיילר של טאבולה, לכן היה לנו ברור שמיד עם הכניסה שלנו ל-FXP נשתף פעולה עם טאבולה".