פוינטר נערכת לגייס עד 25 מיליון דולר בנאסד"ק

לפי תשקיף מדף שהגישה פוינטר ביום חמישי שעבר, היא מייעדת את הכסף מההנפקה הצפויה לצרכים עסקיים כלליים ולצרכי ההון החוזר שלה

יוסי בן שלום / צילום: תמר מצפי
יוסי בן שלום / צילום: תמר מצפי

לאחר השלמת הפיצול של חברת שגריר, פוינטר נערכת לגיוס של עד 25 מיליון דולר בנאסד"ק. לפי תשקיף מדף שהגישה פוינטר ביום חמישי שעבר, היא מייעדת את הכסף מההנפקה הצפויה לצרכים עסקיים כלליים ולצרכי ההון החוזר שלה.

בסוף הרבעון הראשון היו לפוינטר בקופה כ-8.9 מיליון דולר. התשקיף מאפשר לפוינטר לגייס את הסכום בהנפקת מניות, אופציות, זכויות או חוב. אם החברה תבחר לגייס את הסכום המקסימלי באמצעות הנפקת מניות בלבד, במחיר הנוכחי של המניה מדובר על כ-38% מהון המניות של פוינטר אחרי הנפקה כזו.

בתגובה לפרסום התשקיף, מניית פוינטר איבדה בימים חמישי ושישי 7.6% מערכה, והיא נסחרת כיום בשווי של 41 מיליון דולר ברשימה המשנית של הנאסד"ק ובבורסה בת"א, אליה חזרה כחלק מקידום מהלך הפיצול של שגריר.

בעלת השליטה בפוינטר היא חברת ההשקעות הפרטית DBSI של יוסי בן-שלום (יו"ר פוינטר) וברק דותן, והיא מחזיקה ב-30.4% ממניות החברה. בעלי מניות נוספים הם הפניקס (16.7%), גנדיר השקעות של יהודית יובל רקנאטי (10.2%) וגופים מוסדיים נוספים מישראל וארה"ב.

לאחרונה הושלם כאמור מהלך של פיצול עסקי חברת שירותי הדרך שגריר מפוינטר, ושגריר הפכה לחברה עצמאית ונרשמה למסחר בת"א. לאחר השלמת הפיצול, פוינטר, המנוהלת על-ידי דוד מחלב, מתמקדת בתחום ניהול המשאבים הניידים (MRM) - כולל שירותים מבוססי מיקום, ניהול ציי רכב ומעקב אחר נכסים.