כנס ה-JOURNEY יוצא לדרך בפעם ה-20 ברציפות

כנס ה-JOURNEY של פירמת EY ו"גלובס" יתקיים השנה ב-28 בספטמבר ■ בכנס המיועד לתעשיית ההיי-טק הישראלית ישתתפו בכירי התעשייה ומשקיעים מהארץ ומחו"ל

ג`רני 2016
ג`רני 2016

האם אנחנו יודעים להעריך באמת את חשיבותה של חדשנות? לעיתים קרובות נראה כי אנו מפחיתים במהירות ובעוצמת השפעתה על חיינו. במהלך 20 השנים האחרונות, כל התחומים בחיינו עברו מהפכה: כל סקטור בתעשיית ההיי-טק שינה את בסיסו וטרנדים חדשים תופסים את קדמת הבמה.

השינוי אינו טכנולוגי בלבד, הוא נוגע גם בתהליכים רגולטוריים, ביחסי ממשל ואזרח, מודלים כלכליים ועסקיים ובחברות גדולות וקטנות כאחד. אין ספק כי הדבר משנה את כל ההיבטים הבסיסיים אליהם התרגלנו. שינויים אלה מחייבים אותנו לשאול את השאלות המתאימות, ליצור את הקשרים הנכונים ולחבר בין הנקודות.

כנס ה-JOURNEY של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY וגלובס, יתקיים השנה ב-28 בספטמבר בציון השנה ה-20 לקיומו. ה-JOURNEY הינו הכנס השנתי המרכזי בישראל המיועד לתעשיית ההיי-טק הישראלית, ועוסק בנושאים האקטואליים המהווים את ליבת הענף. בכנס משתתפים מדי שנה כ-2,000 איש, ביניהם: בכירי התעשייה, סטארט-אפיסטים, חברות היי-טק בינלאומיות מובילות, קרנות הון-סיכון, משקיעים מהארץ ומחו"ל ורבים אחרים.

הכנס יעסוק השנה בנושאים רבים ומגוונים, בהם: השתלבות הדיגיטל בחיי היום-יום שלנו, מהפכת המחשוב הקוגניטיבי, Mobility - הניידות של העתיד, Blockchain ועתיד ההשקעות בסיליקון ואלי ובתל אביב.

על אנשי המפתח המתארחים השנה בכנס נמנים: רישאד טובקואלה, אסטרטג ראשי וחבר מועצת המנהלים, קבוצת פובליסיס; ביירון דיטר, שותף מנהל, Venture Partners Bessemer; מארק טולוז, מנכ"ל, Mangrove Capital Partners ויו"ר WIX; ד"ר וישל סיקה, מנכ"ל, אינפוסיס; סטיבן אברהמס, סמנכ"ל טכנולוגיות, ווטסון יבמ; רוב סאלוואנו, ראש תחום מיזוגים ורכישות, סיסקו ועוד. כל אלו ועוד רבים אחרים ידונו בנושאים החמים על סדר היום של תעשיית ההיי-טק הישראלית והעולמית.

THE PITCH

במסגרת מושב הפתיחה של הכנס, יתקיים בפעם החמישית ברציפות גמר תחרות THE PITCH, תחרות הסטארט-אפים בהובלת פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY, קרן ההשקעות פיטנגו והחברות IBM ו ESOP. לגמר התחרות תגענה 7 חברות, מתוכן תיבחר החברה המנצחת על-ידי הקהל ועל-ידי צוות של ארבעה שופטים המורכב מבכירי התעשייה: דר' דר' קירה רדינסקי, מדענית ראשית, eBay; רמי ברכה, שותף בקרן פיטנגו; ריק קפלן, מנכ"ל, יבמ ישראל ודובי פרנסיס, שותף מנהל, SGVC.

בחמש שנות קיומה, הצליחה התחרות לייצר לא מעט סיפורי הצלחה: 6 חברות נרכשו ו-30 החברות שהגיעו לחצי הגמר גייסו למעלה מ-130 מיליון דולר. 

כנס ה-JOURNEY של פירמת הייעוץ EY ושל עיתון גלובס יתקיים ב-28 בספטמבר 2016 במלון הילטון תל-אביב. לפרטים והרשמה - לחצו כאן