אורן חזן על הצל: "לא רע שיהיה מישהו שימשוך הליכוד ימינה"

ח"כ חזן, שהחתים את הראפר יואב אליאסי על טופס ההתפקדות לליכוד: "זה נותן איזון הכרחי לכך שהליכוד הולך יותר ויותר שמאלה וכך גם הכנסת שהדיון הציבורי בה הופך לפחדני, מתנשא מעל העם ולצערי הרב גם לפעמים מנותק מהעם"

פעיל הימין יואב אליאסי ("הצל") התפקד אתמול לליכוד, ביוזמתו של ח"כ אורן חזן. הראפר אמר בסרטון שהעלה לפייסבוק כי הוא אינו עושה זאת כי הוא מסכים עם דרכה של מפלגת הליכוד, הוא עושה זאת "כדי להחזיר את הליכוד לדרכם ולהזכיר להם את הערכים שהם שכחו מזמן - הגיע הזמן להחזיר את המפלגה הזו לימין. לא ימין מתחנף, לא מפלגת התנצלויות, לא מפלגת יישור קו עם השמאל כדי להיראות נאורים, לא מפלגת נקריב את לוחמנו בשם המוסריות המזויפת, אלא מפלגה שאבא שלי היה מצביע לה, המפלגה שגדלתי על ערכיה, המפלגה של ארץ ישראל השלמה. אז תקראו לנו שומרי הליכוד, ואם יש כמה כאלה שיעקמו את האף, אז יהיה להם אף עקום. ביחד ננצח". 

 

ח"כ אורן חזן, שהחתים את אליאסי על טופס ההתפקדות, כבר הספיק אתמול לשבח את אליאסי על התפקדותו למפלגה. אליאסי העלה תמונה משותפת שלהם לפייסבוק עם התגובה של ח"כ חזן. וכך הוא כתב: 

"תגובת ח"כ אורן חזן על ההפקדות של הצל לליכוד.
"בעולם שבו דונלד טראמפ הולך להיות נשיא ארצות הברית, אנחנו צריכים להתפכח ולהבין איפה אנחנו נמצאים. 
אנשים מדברים הרבה על קיצון, אבל אם רוב הציבור חושב כמו הצל - הוא לא קיצון אלא מיינסטרים. ביחד אנחנו מביאים היום כוח אדיר לליכוד".

לדברי חזן, כפי שכתב הצל, "אנחנו לא מכירים המון זמן אבל אני מרגיש שיואב הוא כמו אח שלי ולכן אני קורא לו יואב ולא 'הצל'. יש הרבה מאוד עניינים שאנחנו דומים בהם. שנינו מסתכלים על הכנסת הזאת ומואסים בפוליטיקלי קורקט שהשתלט עליה. לציבור נמאס מהשיח השמאלני הפחדני, המתחנף. לא סתם ליואב יש רבע מיליון איש שעוקבים אחריו ברשתות החברתיות. שנינו נקיים מפוליטיקלי קורקט".

התמונה המשותפת פורסמה היום בעיתון "ידיעות אחרונות".

חזן עצמו כתב פוסט משלו בפייסבוק, ובו בירך את הצל ואמר כי הוא "בטוח שהצטרפותו תביא מתפקדים רבים לתנועה שהיא הבית של הימין בישראל". לדבריו, "יש רבים שפוקדים אנשי שמאל. אני פוקד אנשי ימין וזאת במטרה אחת, הגיע הזמן שמפלגת הליכוד שהיא התנועה הדמוקרטית הגדולה בישראל המשקפת את מגוון הדעות מקצה לקצה, תפסיק לאבד כל בחירות 10 מנדטים ויותר למפלגות לווין ימניות שמסכנות את המשך שלטון הימין במדינה. ההצטרפות של גורמי ימין נותנת לכך מענה ראוי ומזרימה אלינו את הקולות הללו. אומנם איני מסכים עם כל דעותיו של הצל, העומדות בפני עצמן, אבל מנגד הדבר נותן איזון הכרחי לכך שהליכוד הולך יותר ויותר שמאלה וכך גם הכנסת שהדיון הציבורי בה הופך לפחדני, מתנשא מעל העם ולצערי הרב גם לפעמים מנותק מהעם. לא רע בכלל שיהיה לנו מישהו שימשוך אותנו לקרקע המציאות, ימינה, ויזכיר לנו שנבחרנו כהנהגה ימנית ועקרונית".

הצל ואורן חזן/ מתוך פייסבוק
 הצל ואורן חזן/ מתוך פייסבוק