"האם רובוט-הילארי נמסה?": טראמפ משמיץ את יריבתו

בסרטון נראים קטעים מנאומים שנשאה קלינטון במהלך הקמפיין, ובהם היא מתבלבלת - במקום "יריבי" היא אומרת "בעלי", ובמקום "לא נעלה מסים" היא מבטיחה: "נעלה מסים"

הילארי קלינטון / צילום: רויטרס
הילארי קלינטון / צילום: רויטרס

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות-הברית, דונלד טראמפ, המשיך בקו שנקט מאז החל הקמפיין שלו והוא להשמיץ את יריביו. הלילה (א') העלה טראמפ לעמוד הפייסבוק שלו סרטון נגד המועמדת הדמוקרטית, הילארי קלינטון, תחת הכותרת "האם רובוט-הילרי נמסה?".

בסרטון נראים שני קטעים מנאומים שנשאה קלינטון במהלך הקמפיין, כאשר המשותף להם הוא הבלבול בדבריה של שרת החוץ לשעבר. בקטע הראשון היא מתבלבלת במילה "יריבי" ובמקומו אומרת בטעות את המילה "בעלי". בקטע השני היא נשמעת אומרת "נעלה מסים עבור מעמד הביניים", כשלמעשה היא התכוונה להשתמש במילת השלילה - "לא נעלה מסים עבור מעמד הביניים".

הסרטון מסתיים בתמונתה של קלינטון שבה נראה כאילו דמותה עוברת קצר חשמלי. יחד עם הסרטון כתב טראמפ: "הילארי קלינטון לא ראויה להיות הנשיאה הבאה שלנו".

מדובר בסרטון מבית היוצר של המועמד הרפובליקני שמטרתו לתקוף את קלינטון. מאז תום שלב הפריימריז והחל המרוץ בין שתי המפלגות הגדולות לקראת הבחירות הכלליות במדינה בנובמבר, טראמפ מתמקד בהשמצתה של קלינטון. בסרטון הוא משתמש בדימוי "רובוט" שכבר הודבק לקלינטון בעבר.

אתמול פורסם סקר שהראה כי הקמפיין של טראמפ חווה קשיים, מה שבא לידי ביטוי בפער של 15% לטובת קלינטון. על-פי הסקר, שנערך על-ידי מכון "מריסט", 48% מהנשאלים הביעו תמיכה בשרת החוץ לשעבר, בעוד איל הנדל"ן זוכה ב-33% - אחד הפערים הגדולים שנרשמו עד כה בסקרים.