סלע נדל"ן רוכשת מרכז לוגיסטיקה באשדוד ב-67 מיליון שקל

הנכס כולל שני מבנים המושכרים לטווח ארוך ומניבים תשואה של 7.5% ■ לאחר השלמת העסקה, יהיה זה הנכס ה- 26 של סלע נדל"ן

קרן הריט סלע נדל"ן רוכשת מרכז לוגיסטי ברחוב התאנה באזור התעשייה פארק המאה באשדוד, בתמורה ל-67 מיליון שקל. הנכס, הכולל שני מבנים המיועדים לתעשייה, לוגיסטיקה ואחסנה, נרכש מחברת סולומון.

הנכס מושכר לשוכרים לתקופה של בין שנתיים ל-7 שנים, כאשר בין השוכרים נמצאת גם יצרנית המכשירים האלקטרוניים אלבטק בבעלותן של אלתא מערכות בע"מ, חברת קשורה לתעשייה אווירית וחברת טלירן בע"מ השוכרת בניין שלם. החברה צופה כי תהנה משכר דירה נטו של כ-5.05 מיליון שקל. התשואה השנתית על הנכס מוערכת ב-7.54%.

לאחר השלמת העסקה, יהיה זה הנכס ה-26 של סלע נדל"ן, המחזיקה בבעלותה 25 נכסים מניבים נוספים, המשמשים כבנייני משרדים, מסחר, תעשייה ולוגיסטיקה, תחנות תדלוק ומלון, המושכרים ל-360 שוכרים, בשטח כולל של 179 אלף מ"ר וכן 110 אלף מ"ר שטחי חניה. עם רכישת המבנים יהיו בבעלות סלע נכסים בשווי כולל של 1.9 מיליארד שקל.

לפני כשבועיים השלימה סלע נדל"ן גיוס סדרה חדשה של אג"ח, סדרה ג', צמודה למדד, במשך חיים ממוצע ארוך של 7.9 שנים. החברה גייסה כ-250 מיליון שקל בריבית של 1.96%, לאחר שנהנתה מביקושים של יותר מ-785 מיליון שקל.

המנכ"ל גדי אליקם ציין כי "סלע קפיטל ממשיכה במגמת רכישת נכסים שיתרמו ליציבות החברה ולהגדלת תשואת הדיבידנד- רכישה זו מביאה אותנו לשווי נכסים של 1.9 מיליארד שקל. לפני שבועיים השלמנו גיוס מוצלח אשר משמש אותנו לרכישת נכסים מניבים אשר ישיאו ערך לבעלי המניות שלנו, והנכס באשדוד הוא דוגמא מצוינת לכך. הנכס נהנה משוכרים טובים ואיתנים ודמי השכירות המובטחים ביחס למחיר הרכישה מבטיחים תשואה נאותה על הנכס ועל הון החברה".