נתניהו והרצוג: הפגישה שלא הייתה? פרטים חדשים

למרות שגם נתניהו וגם הרצוג ממשיכים להכחיש את קיומם של מגעים נוספים לקראת ממשלת אחדות, ולמרות הביקורת החריפה שנמתחה על התנהלותם, כעת נחשפים פרטים נוספים על הפגישה בקיסריה

יצחק בוז'י הרצוג / צילום: רויטרס
יצחק בוז'י הרצוג / צילום: רויטרס

פרטים חדשים על המגעים לקראת ממשלת אחדות: למרות שגם ראש הממשלה בנימין נתניהו וגם יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג ממשיכים להכחיש נמרצות את קיומה של פגישה ביניהם, כעת עולה כי ביום חמישי הם נפגשו בביתו של איש העסקים ושכנו של נתניהו, לאון אדרי.

בביתו של אדרי, קולנוען ומפיק ושכנו של ראש הממשלה, מקיים נתניהו פגישות מעת לעת, ובבית ישנו אפילו חדר המיועד לכך. ממשרדו של אדרי נמסר בתגובה לפרסום כי "אני לא מתייחס לחיי האישיים".

לאחר הפרסום ביום שישי נמתחה ביקורת חריפה על יו"ר הקואליציה. חברי קבוצת "מהפך", קבוצה חדשה יחסית המונה מאות מתפקדים ממפלגת העבודה, פנתה להרצוג בדרישה לכנס את ועידת המפלגה ולהחליט שם כי לא ינוהל יותר משא ומתן עם נתניהו על הצטרפות לממשלתו.

בתוך כך, העריך גורם במפלגת העבודה שלנתניהו לא היה מה להציע להרצוג במישור המהותי. אולי עם התיקים הוא עשוי היה להסתדר, גם מפלגת "כולנו" הייתה מוכנה להתגמש בשביל הצטרפות "המחנה הציוני" לממשלה, אך נתניהו לא יכול היה להתחייב בסוגיות כמו נושא שתי המדינות, כי מדובר בממשלה ימנית מאוד.