אנטרופי: לאשר את מינוי בנם של בעלי קסטרו לסמנכ"ל הכספים

עם זאת, באנטרופי הדגישו כי "על קסטרו לפעול להגברת מנגנוני הבקרה, על-מנת שאלה יהוו בלם מאזן לסיכון הגלום במינויו של רון רוטר"

רון רוטר / צילום: יוסי כהן
רון רוטר / צילום: יוסי כהן

בעלי מניות חברת האופנה קסטרו, הצפויים להתכנס ביום חמישי הקרוב, קיבלו לקראת האסיפה חיזוק חיובי מחברת הייעוץ אנטרופי. בחברה ממליצים לאשר את צירופו לחברה של רון רוטר - בנם של בעלי השליטה בקסטרו, אתי וגבי רוטר - כסמנכ"ל הכספים שלה.

באנטרופי הדגישו, עם זאת, כי "לאור מאפייניה הייחודיים של החברה, שהינה חברה משפחתית, בה בעלי השליטה מכהנים הן כדירקטורים והן כמנכ"לים משותפים, אנו מוצאים את מינויו של מר רוטר, בנם, לתפקיד מפתח ורגיש של סמנכ"ל הכספים בחברה, הנמנה עם שומרי הסף, ככזה העשוי להעלות את רמת הסיכון הממשל תאגידי בחברה ולהשפיע על חוזקת מנגנוני הבקרה בחברה".

"סברנו כי על החברה לפעול להגברת מנגנוני הבקרה, על-מנת שאלה יהוו בלם מאזן לסיכון הגלום במינויו. אנו מוצאים את הבקרות שנוספו, ככאלה שיש בהם כדי לתת מענה הולם ביחס לסיכון", כתבו באנטרופי.

עלות העסקת רוטר צפויה להסתכם בכ-800 אלף שקל בשנה, על בסיס שכר חודשי ברוטו בגובה של 40 אלף שקל והטבות נוספות, בהן רכב ומענק שנתי בהתאם לתוכנית המענקים של קסטרו.