האם לעמוס שפירא יש חברה חדשה?

וגם: מה המליצה יעל דיין לחברות שדולת הנשים בישראל?

חלי לוי, עמוס שפירא / צילומים: קוקו/ אלעד גוטמן
חלי לוי, עמוס שפירא / צילומים: קוקו/ אלעד גוטמן

אופנה באמפי

וגם: האם לעמוס שפירא יש חברה חדשה?

יעקב, משה ודוד גולברי, בעלי רשת האופנה גולברי, ערכו אמש (ב') תצוגת אופנה גדולה במיוחד, בה חשפו את הקולקציה לעונה הקרירה. שמה של חברת האופנה עלה השנה לכותרות, לאחר שבחרה להחליף את הפרזנטורית אילת זורר בדוגמנית צעירה יותר - אסתי גינזבורג.

לאירוע, שהתקיים באמפיתיאטרון בקיסריה, הגיעו כ-4,500 אורחים (צעירים ומבוגרים, דווקא), בהם כמיטב המסורת לא רק אנשי ונשות אופנה אלא גם חברי וחברות הקהילה העסקית. אלה נהנו מכניסה למתחם ה-VIP הכוללת קוקטייל ומינגלינג חינני.

בקרב הבאים קצת קשה היה להתעלם מעמוס שפירא, יו"ר אוניברסיטת חיפה, שהגיע יחד עם מי שנראתה כבת זוגו החדשה - חלי לוי. השניים נראו צמודים כל אורכו של הערב.

ישבו באמפי ונהנו מתצוגת האופנה (בכיכובן של גינזבורג כמו גם טיטי איינאו), מהופעה של הזמרים משה פרץ ועומר אדם ומרוח סתווית: אבי לוי, מנכ"ל מליסרון; לאון וסולנג' אדרי, בעלי סרטי יוניטד קינג וסינמה סיטי; רינה טל, מנכ"לית קניון איילון; מוטי סלע, סמנכ"ל סחר ושיווק עסקי בחברת דלק; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; יפתח רון-טל, יו"ר חברת החשמל; יהודה משי זהב, מייסד ויו"ר זק"א; ד"ר ציפי לנדאו; אבינועם בורג; חבר הכנסת והמפכ"ל לשעבר יצחק אהרונוביץ'; ורבים אחרים. 

חלי לוי, עמוס שפירא / צילומים: קוקו/ אלעד גוטמן
 חלי לוי, עמוס שפירא / צילומים: קוקו/ אלעד גוטמן

משקיעים בניו-יורק

בעלי רשת האופנה פוקס שותפים לרכישת בניין בטיימס סקוור במנהטן

בית ההשקעות הלמן-אלדובי גמל ופנסיה וקבוצת משקיעים שבראשה משפחות פוקס וויזל, בעלי רשת האופנה פוקס, השלימו בימים אלה עסקת נדל"ן במסגרתה רכשו 45% מבניין בריל (Brill) במנהטן לפי שווי של 310 מיליון דולר.

השותפות לעסקה הן משפחות ויזל, מבעלי השליטה ברשת פוקס; משפחת שוטנשטיין, בעלת השליטה העולמית ברשת אמריקן איגל, שפוקס היא זכיינתה בישראל; וחברת הנדל"ן קונווי קפיטל וחברת BB Capital, הזכיינים של חברת התיווך קלר ויליאמס במנהטן, שהיו המתווכים בעסקה. חלקה של הלמן-אלדובי גמל ופנסיה עומד על כ-16 מיליון דולר.

בפני הקבוצה עומדת האופציה לרכוש את מלוא הבניין המשופץ בן 11 הקומות (הסמוך לטיימס סקוור) בתוך שנה וחצי. התשואה הצפויה מהשכרתו צפויה לעמוד על כ-7% בשנה.

מדובר בבניין בעל ייחוס - בשנות ה-50 וה-60 הוא שימש מרכז לחברות הפקה, כאשר בין היתר שמו נקשר לכותבי להיטיו של אלביס פרסלי. 

הן "לא נחמדות"

מה המליצה יעל דיין לחברות שדולת הנשים?

ביום שישי האחרון נפגשה קבוצה רחבה של נשים מתחומי פעילות שונים להשקת הספר "מקדמות שוויון", הסוקר 30 שנות פעילות של שדולת הנשים בישראל.

המארחת: בת שבע שטראוכלר, מנהלת אגודת הידידות של שדולת הנשים, שיזמה את המפגש ואף ניצלה את ההזדמנות לברך את אלה אלקלעי, סמנכ"לית פיתוח עסקי באי.בי.אי ויו"רית שדולת הנשים החדשה שנכנסת בדיוק בימים אלה לתפקידה.

עוד פתחו את הסופ"ש יחד: חברת הכנסת לשעבר יעל דיין, שהמליצה לנוכחות - "תפסיקו להיות נחמדות"; יונה אליאן-קשת, יו"רית אגודת הידידות; חנה פרי-זן, יו"רית פעילים; ח"כ יעל גרמן; חברות הכנסת לשעבר רוחמה אברהם בלילא, נעמי בלומנטל ומלי פולישוק-בלוך; אילנה שושן; רותי גורנשטיין; ואחרות.

פרי-זן, שושן, שטראוכלר, אלקלעי וגורנשטיין / צילום: גילי פטרן
 פרי-זן, שושן, שטראוכלר, אלקלעי וגורנשטיין / צילום: גילי פטרן

הנוצצים והיצואנים

נסים זוארץ וצחי ארבוב, בעלי חברת די.אן. דייאמונדס הישראלית, השתתפו אתמול בטקס בירושלים. הסיבה: השניים קיבלו את אות היצואן המצטיין בתחום תעשיית היהלומים מידי מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, עמית לנג, ואוהד כהן, מנהל מסחר סחר חוץ. 

נכחו ופרגנו: יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים; שמואל שניצר, נשיא המכון הישראלי ליהלומים; אילן קפון וזיו יעקובי, שותפיו של ארבוב בחברת אקרו נדל"ן; חגי בדש, שסיים באחרונה את תפקידו כמנכ"ל פסגות וכיום משמש כמנכ"ל מכבי תל-אביב בכדורסל; צביקה בארינבוים, מבעלי XLMedia; ואחרים. 

אוהד כהן, עמית לנג, וצחי ארבוב, נסים זוארץ / צילום: לנס הפקות
 אוהד כהן, עמית לנג, וצחי ארבוב, נסים זוארץ / צילום: לנס הפקות

משקיעים בקשר

חברת LifeSci advisors מינתה את מורן מאיר-ברס למנכ"לית השלוחה הישראלית

מורן מאיר-ברס, מי שעד לאחרונה שימשה כבכירה במשרד "קשרי משקיעים" הישראלי, שם התמחתה בין היתר בתחום מדעי החיים, מונתה למנכ"לית LifeSci advisors, אשר פותחת בימים אלה את משרדיה בישראל.

ל-Advisors LifeSci יש כ-80 לקוחות. עד לאחרונה פעלה החברה מניו-יורק, כשפתיחת הסניף בתל-אביב היא חלק מתהליך התרחבותה הבינלאומית.

בין החברות הישראליות איתן היא עובדת ניתן למנות את פואמיקס, קמהדע, VBL, אלקוברה, ביובלאסט, בריינסטורם, כן פייט, כיטוב פארמה, סלקט ביו ואחרות. בתחום מדעי החיים היא עבדה עם החברות אבוגן, קומפיוג'ן, MCS, ביוליין ואקסלנז; ומתחומים אחרים בין היתר קבוצת עזריאלי ומיטב דש. לפני כן הייתה חלק מצוות קשרי המשקיעים של טבע.

בנוסף למטה החברה בניו-יורק ולמשרד בתל-אביב, ל-Advisors LifeSci יש פעילות גם בבוסטון, שיקגו, לונדון וז'נבה. 

מורן מאיר-ברס / צילום: אלבום פרט
 מורן מאיר-ברס / צילום: אלבום פרט

ארוחת בוקר של אלופים

מרכזי הטניס חוגגים 40 עם חברים צעירים

פורום Spectrum.IL הוא פורום צעיר, המאגד כמה וכמה מהמנכ"לים הלא מאוד מבוגרים של ישראל. השבוע התקבצו חבריו כדי לחגוג יומולדת 40 למרכזי הטניס בישראל במשותף עם ב.מ.וו ישראל. בתפריט: משחק טניס עם הטניסאי אנדי רם, נסיעה ברכבי ב.מ.וו והרצאה של רונן מורלי, לשעבר מאמן נבחרת הדיוויס של ישראל.

פתחו את הבוקר עם הספורט הלבן: מנהלי הפורום - אסף אזולאי, מנכ"ל BBDO IM מבית גיתם; ומוטי פרידמן, מנכ"ל 417; שחר שמש, מנכ"ל דלק מוטורס; מודי כידון, מבעלי גיתם BBDO; ניצן כהן-ארזי, יזמית ומייסדת JOLT ; ארי שטרסברג, מנכ"ל מרכזי הטניס בישראל; ברק כהן, סמנכ"ל ב.מ.וו; תומר פולמן, מנכ"ל ISDS; אדם פרידלר, מנכ"ל רשת גוד פארם; אבי אדרי, מנכ"ל סינמה סיטי; ואחרים.