ננו דיימנשן הגישה תשקיף לגיוס 10 מיליון דולר בנאסד"ק

יצרנית מדפסות התלת-ממד תנפיק ADS - איגרות מעקב אחרי מניה הנסחרת בבורסה זרה, ביחס של איגרת לכל 5 מניות הנסחרות בת"א

מדפסת 2020 FLY  Dragon/ צילום מאתר החברה
מדפסת 2020 FLY Dragon/ צילום מאתר החברה

יצרנית מדפסות התלת-ממד ננו דיימנשן תנסה לגייס כ-10 מיליון דולר בנאסד"ק, בהנפקה של ADS - איגרות מעקב אחרי מניה הנסחרת בבורסה זרה. כל ADS תייצג 5 מניות של ננו דיימנשן הנסחרות בת"א, כך שלפי מחיר הנעילה אתמול, כ-6.2 שקל, שווי ה-ADS כ-8.2 דולר. ננו דיימנשן נסחרת במקביל בת"א וברשימה המשנית של הנאסד"ק לפי שווי של 61 מיליון דולר. לאחר השלמת ההנפקה, המשקיעים בהנפקה יחזיקו בכ-13% מהון המניות של החברה.

החתמים שמלווים את ננו דיימנשן   הם National Securities Corporation ו-Lake Street Capital Markets. לפי התשקיף, ננו דיימנשן מצפה לתמורה נטו של 8.8 מיליון דולר מההנפקה, סכום שעשוי לגדול ל-10.3 מיליון דולר אם החתמים יממשו את האופציה שלהם לרכוש מניות נוספות. בסוף הרבעון השני היו לננו דיימנשן מזומנים והשקעות בהיקף של 5.8 מיליון דולר.

בחברה מייעדים את הכסף שיגויס בהנפקה לכמה מטרות: 2 מיליון דולר יוקצו להרחבת צוות השיווק והמכירות של המדפסת DragonFly2020; סכום דומה ייכלל בעלויות הייצור של המדפסת והדיו; ו-1 מיליון דולר ישמשו להרחבת יכולות ייצור הדיו והמוצרים המתכלים הקשורים למדפסת. יתר הסכום שיגויס ישמש את החברה לצרכי הון חוזר וצרכים עסקיים כלליים, כולל אפשרות לרכישת קניין רוחני ומוצרים נוספים.

ננו דיימנשן, שמנוהלת על-ידי עמית דרור והיו"ר שלה הוא איציק שרם, מפתחת מדפסות תלת-ממד שמיועדות לשוק האב-טיפוס של מעגלים מודפסים (PCB). החברה נכנסה לבורסה בת"א "בדלת האחורית" כשמוזגה ב-2014 לשלד הבורסאי ZBI, ומאז מנייתה זינקה ביותר מ-200%. לאחרונה נרשמה החברה גם למסחר בוול סטריט. במחצית הראשונה של השנה לא היו לחברה הכנסות והיא רשמה הפסד תפעולי של 3.3 מיליון דולר והפסד נקי של 3.4 מיליון דולר. ננו דיימנשן מצפה לרשום הכנסות ראשונות ברבעון הרביעי של 2016, לאחר שסיפקה מדפסת ראשונה ללקוח בטא ושותף עסקי שלה, Fathom.

לפני כמה ימים פורסמה על ננו דיימנשן אנליזה של אדיסון, חברה המתמחה בביצוע אנליזות בתשלום, כחלק מפרויקט האנליזות של הבורסה. האנליזה כללה הערכות אופטימיות ונקבה במחיר יעד של 9.93 שקל למניית ננו דיימנשן, גבוה בכ-60% מהמחיר הנוכחי. בעקבות האנליזה, המניה טיפסה בימים האחרונים ב-18%.