עברו את הגבול: תמונות ילדי העשירים שמעוררות זעם ברשת

אחד מחשבונות האינסטגרם שאנשים הכי אוהבים לשנוא ברשת - richkidslondon - הצליח לעורר את זעמם של הגולשים בשבועות האחרונים ■ מדובר בדף שמציג תמונות של צעירים חסרי דאגות מלונדון שמספק הצצה לחיי פאר וראווה בלתי נתפסים

הילדים העשירים של לונדון, אינסטגרם / צילום: אינסטגרם
הילדים העשירים של לונדון, אינסטגרם / צילום: אינסטגרם

אחד מדפי האינסטגרם שאנשים הכי אוהבים לשנוא ברשת, richkidslondon, הצליח לעורר את זעמם של הגולשים בשבועות האחרונים. כלומר, הצליח הרבה יותר מהרגיל. 

באופן יומי מתפרסמות באותו חשבון אינסטגרם תמונות שלקוחות מחשבונות אחרים של הצעירים הכי עשירים בלונדון. לפעמים התמונות נשלחות לאותו דף מפורסם ישירות מהעשירים עצמם שרוצים לקבל קצת תשומת-לב, ולפעמים מנהל הדף עושה את העבודה השחורה בעצמו. אבל תמיד המטרה היא זהה - לגרום לפשוטי העם לקנא בחייהם הזוהרים והמנותקים של העשירים.

בדרך-כלל התמונות שמתפרסמות שם מצליחות להפתיע ולרתק את העוקבים, אבל בזמן האחרון הן גם הצליחו להכעיס את כולם. נראה כי ילדי לונדון העשירים החליטו שבא להם קצת יותר תשומת-לב מהרגיל, ולכן הם החליטו לקבל אותה בדרכים מקוריות במיוחד.

למנהל הדף הגיעו מספר תמונות שמציגות בזבוז כסף שהוא פשוט בלתי נתפס. באחת מהן, למשל, ניתן לראות שעון רולקס על תחתית אסלה, יחד עם הכיתוב "לא הרולקס שרציתי, אז הורדתי אותו באסלה". בתמונה אחרת יש בקבוק שמפניה שמונח על הרצפה, ועליה נכתב: "מעצור לדלת של ילד עשיר".