צפו: הסיפור מאחורי השוד של קים קרדשיאן שמעורר סערה

עפ"י הדיווחים, חמושים נכנסו לחדרה של קרדשיאן במלון יוקרתי בפריז, אזקו אותה ושדדו ממנה טבעות בשווי 11 מיליון דולר ■ אלא שכעת רבים תוהים באשר לאמינות הדיווחים

קים קרדשיאן / צילום: רויטרס
קים קרדשיאן / צילום: רויטרס

בתחילת השבוע דווח כי כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן נשדדה באיומי אקדח בידי 5 חמושים בבית מלון שבו שהתה בפריז לרגל שבוע האופנה. הדוברת שלה מסרה ביום שני כי "קרדשיאן המומה קשות, אך לא נפגעה פיזית".

על-פי הדיווחים, החמושים נכנסו לחדרה במלון היוקרתי ביותר בפריז כשהם מחופשים לשוטרים, אזקו אותה ושדדו ממנה את הטבעות המפורסמות שבעלה קניה ווסט קנה לה, בשווי של 11 מיליון דולר.

עם זאת, לאחר האירוע שזכה להד תקשורתי בכל העולם, רבים תהו באשר לאמינות הדיווחים ואף נשמעו טענות לפיהן מדובר בתעלול יח"צני. יועץ ביטחון ואבטחת האישים אל"מ (במיל') בני טל טען כי כל סיפור השוד המתוקשר נראה חשוד למדי. "או שזה תרגיל פרסומי נטו - או שזו 'עקיצה' לביטוח", אמר טל, והוסיף כי מדובר ב"משהו מאוד חובבני ולא רציני".

לדבריו של טל, אבטחת יהלומים מתנהלת בדרך אחרת לחלוטין. "יש כאן המון סימני שאלה שלא ברורים לי", תהה טל, "לא ברור לי איך תכשיטים בעשרות מיליוני דולרים לא מאובטחים. גם ללקוחות שלי אני נותן לצאת עם תכשיטים תואמים ולא אמיתיים". טל הוסיף כי לכל סט תכשיטים יוקרתי יש סטים זהים מזויפים.

מומחה האבטחה ניתח גם את כל עניין החדירה למלון. "מקרה כמו שמתואר כאן, חדירה של 5 חמושים לאור יום בצרפת, שבימים אלה נמצאת בכוננות גבוהה בגלל פיגועים, נראה לי מאוד מוזר".

הוא הוסיף כי צוותי האבטחה של קרדשיאן כוללים מאבטחים "רציניים וחמושים, שכל אחד מהם מתנשא לגובה של שני מטר וחצי". לדבריו, לא ייתכן כי הכוכבת שהתה במקום נטולת המאבטחים שלה. "לא ברור איך זה קרה. יש המון סימני שאלה", אמר טל.

לדעתו של טל, כל הפרשה נראית כמו "בלוף תקשורתי", או שהיא נעשתה במטרה לקבל את כספי הביטוח - בזמן שהתכשיטים האמיתיים נמצאים באותו זמן בארצות-הברית.

"שנים רבות אבטחתי את פרס, גם בנסיעה האחרונה שלו לאיטליה. בתחום הבידור אבטחתי את אליזבת טיילור. הידרתי את רגלי מהתחום הזה בגלל המון בעיות בדיוק כמו הבעיה הזאת, דברים לא אמיתיים", אמר טל והוסיף כי לרוב אין ניסיונות תקיפה של אמנים, אלא המצאה של ניסיונות כאלה. "הסיפורים על אמנים שהותקפו וחטפו מכות - זה הרבה פעמים יחסי ציבור", אמר טל, "זו תעשייה שאני לא מוכן לעבוד איתה".