רמי לוי חוגג בבית שמש: הגיע לפתיחת מרכז "שער העיר"

וגם: ענת צור, לשעבר סמנכ"לית בחברה הממשלתית "דירה להשכיר", מונתה למנכ"לית הקרן לירושלים

אבי בן אברהם, רמי לוי / צילום: איתמר סיידא
אבי בן אברהם, רמי לוי / צילום: איתמר סיידא

רמי לוי חוגג בבית שמש

וגם: תושבי בית שמש כבר לא צריכים את תל-אביב וירושלים

רמי לוי חוגג בבית שמש ולא בסוכה. לוי הגיע אתמול (ג') לעיר על-מנת להשתתף בפתיחת מרכז הבילוי והפנאי "שער העיר", הנמצא בבעלותו ובבעלות חברת הנדל"ן צמח המרמן.

משה אבוטבול, ראש עיריית בית שמש, ניצל את ההזדמנות ואמר באירוע כי עכשיו "תושבי בית שמש לא צריכים לנסוע עד מרכז עזריאלי בתל-אביב או עד קניון מלחה בירושלים", והדגיש כי "יש לנו עכשיו את הכול כאן בבית, בבית שמש".

אבי בן-אברהם, יו"ר צמח המרמן, ציין כי המרכז החדש צפוי לתת מענה למעל 150 אלף איש - תושבי בית שמש והסביבה. "שער העיר מציע מרכז בילוי ופנאי שללא ספק היה חסר באזור", אמר.

לאחר טקס גזרת הסרט המסורתי, הרימו הנוכחים כוסית בסוכה שהוקמה במתחם.

אבי בן אברהם, רמי לוי / צילום: איתמר סיידא
 אבי בן אברהם, רמי לוי / צילום: איתמר סיידא

מדירה להשכיר לקרן לירושלים

מנכ"לית חדשה לקרן לירושלים

ענת צור מונתה למנכ"לית הקרן לירושלים. במסגרת תפקידה תעסוק צור בגיבוש אסטרטגיות הפעולה של הקרן העירונית, שגייסה מיליארד וחצי דולר לטובת מיזמים שונים בעיר.

צור, אשר נבחרה לתפקיד על-ידי הוועד המנהל של הקרן לירושלים בראשות דוד ברודט, מחליפה את דניאל מימרן, שפרש לאחר מעל 20 שנה בתפקיד.

לצור יש ניסיון בתפקידים בכירים שונים בתחומי התכנון והפיתוח ירושלים, כאשר בתפקידה האחרון היא כיהנה כסמנכ"לית בחברה הממשלתית "דירה להשכיר". קודם לתפקיד זה כיהנה צור כמשנה למנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים.

ענת צור / צילום: ששון תירם
 ענת צור / צילום: ששון תירם