גרמניה איירליינס משיקה קו טיסות חדש מת"א לנירנברג

הקו יחל לפעול בנובמבר 2017 בתדירות של פעמיים בשבוע, בימים שני וחמישי ■ כמה יעלה כרטיס?

איירבוס A319, מטוס של גרמניה איירליינס / צילום: קרסטן קיסלינג
איירבוס A319, מטוס של גרמניה איירליינס / צילום: קרסטן קיסלינג

כל המרבה ביעדים, הרי זה משובח לנוסעים: חברת התעופה גרמניה איירליינס מכריזה על חניכת קו טיסות חדש מתל-אביב לעיר נירנברג שבגרמניה.

גרמניה איירליינס החלה את פעילותה בישראל בחודש מארס 2015 עם השקת קו טיסות סדירות מתל-אביב להמבורג. חצי שנה לאחר מכן הוסיפה קו טיסות ישירות וסדירות מתל-אביב לדיסלדורף, וכעת כאמור החברה מכריזה על יעד שלישי בטיסות ישירות מתל-אביב ל נירנברג הממוקמת באזור בוואריה. 

הקו החדש יחל לפעול בנובמבר 2017 בתדירות של פעמיים בשבוע, בימים שני וחמישי. מחירי הכרטיסים למקדימים לרכוש מתחילים מ-79 יורו לכיוון בשירות מלא וכ-158 יורו לטיסות הלוך חזור כולל מסים. 

הטיסות לנירנברג ישמשו גם עבור קונקשן ליעדים שונים באירופה: גרמניה איירליינס הודיעה לאחרונה על פתיחת בסיס חדש בשדה התעופה של נירנברג. והמשמעות היא הפעלת טיסות ישירות מנירנברג ליעדים שונים כבר מלוח חורף 2016/2017. בין היעדים: גרנד קנריה, טנריף, פוארטוונטורה ולנזרוטה באוקיינוס האטלנטי; ובהמשך לכ-13 יעדים נוספים, ביניהם פלמה דה מיורקה, פארו בפורטוגל, איביזה, רייקאוויק ועוד. 

בנוסף, החל בשבוע הבא תגבר תדירות הטיסות להמבורג מפעמיים בשבוע כעת ל-3 פעמים בשבוע, כך שמ-7 בנובמבר יופעלו טיסות בימי ראשון, שני וחמישי.

גרמניה איירליינס היא חברת תעופה עצמאית. בארץ מיוצגת החברה על-ידי טל תעופה. השנה מציינת החברה 30 שנות פעילות. החברה מטיסה כ-2.8 מיליון נוסעים בשנה. טיסותיה יוצאות מכ-20 יעדים באירופה לכ-40 יעדים נוספים באירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון. החברה מציעה שירות מלא על טיסותיה, הכוללים ארוחה, משקאות, בידור אישי, מזוודה עד 25 ק"ג ועוד.

העיר נירנברג היא העיר השנייה בגודלה באזור בוואריה בגרמניה ומאכלסת כחצי מיליון תושבים. יחד עם ערים נוספות בסביבה כמו ארלנגן ופירט, היא מהווה מטרופולין מרכזי של כ-2.5 מיליון תושבים.