אל-על משיקה יעד חדש: עיירת הנופש הואה-הין בתאילנד

זאת במסגרת שיתוף-פעולה עם אשת טורס ■ במסגרת המהלך יושקו חבילות נופש שיכללו טיסות לבנגקוק והעברה להואה-הין

הואה-הין / צילום: קסוטו
הואה-הין / צילום: קסוטו

חברת התעופה אל-על מכריזה על השקת יעד חדש בתאילנד, העיירה הואה-הין, זאת במסגרת שיתוף-פעולה עם חברת אשת טורס.

הכוונה היא לחבילות נופש שיכללו טיסות לבנגקוק והעברה (בנסיעה של כ-2.5 שעות) להואה-הין. מדובר ביעד ראשון מתוך סדרת יעדים שיושקו בתקופה הקרובה ברחבי תאילנד.

תאילנד היא יעד פופולרי בקרב המטיילים הישראלים, והואה-הין - כך מסבירה עינת ינאי, מנהלת השיווק של אל-על - הוא יעד חדש שמרבית הישראלים לא שמעו עליו, מה שכמובן הופך אותו ליעד אטרקטיבי.

מדובר על אזור משופע בחופי ים, שמורות טבע, ריזורטים בדרגות תיירות שונות כולל 5 כוכבים, פארקי מים, כפרי דייגים, ספורט ימי, שווקים ואפילו ארמון הנופש של מלך תאילנד שנבנה בשנות ה-20 של המאה הקודמת.

קהל היעד - לפי ישי בוך, המנהל המסחרי של אשת טורס - הוא מגוון. ילדים יוכלו ליהנות מפארקי מים, מבוגרים יוכלו ליהנות מקניות שכוללות שווקי לילה, מרכזי קניות גדולים לחובבי השופינג ופינוקי תאילנד לזוגות, לבני הגיל השלישי ועוד.

מזג-האוויר בהואה-הין נוח בכל עונות השנה. העונה הפופולרית בנסיעות לתאילנד היא ברבעון הראשון של השנה. האזור שבו נמצאת הואה-הין פחות מוטה גשמי מונסון. העובדה שאין צורך בטיסות המשך (למשל לאיים) מאפשרת להציע חיסכון כספי.

חבילות הנופש שיחלו להימכר מהיום הן:

טיסה ישירה, העברות ו-7 לילות במלון 5 כוכבים על בסיס ארוחת בוקר מ-1,400 דולר לאדם בחודשים מארס, מאי ויוני. ו-1,600 דולר בתקופת השיא - דצמבר-פברואר, חגים וקיץ.

אפשר גם להרחיב את השהות לכמה לילות בבנגקוק ובהתאם להוסיף עלויות לחבילה. לילה בבנגקוק במלון 5 כוכבים עולה כ-50 דולר לאדם בחדר זוגי.

חבילות הנופש להואה-הין כוללות כ-10 בתי מלון בדרגות 4 ו-5 כוכבים. המלון המרכזי הוא של רשת מריוט שנפתח בתחילת השנה.

נזכיר כי תאילנד נכנסה כעת לשנת אבל בעקבות מותו של מלך תאילנד. ההנחה של אשת טורס ואל-על היא שהתיירות היא משאב שמספיק חשוב למדינה, ועל כן התעשייה הזו לא תיפגע.